Vad hände??

Jag har storstädat köket idag....förstår ni helt allvarligt hur osannoligt det än må vara så har jag stooorstädat heeela köket idag! Ja, jag vet då inte vad som hände som fick mig till att göra det:-D
Och när jag berättade det för Peter så tror inte jag riktigt att han trodde på mig........mållös blev han i vilket fall som helst:-D
Jag städar dagligen men att gå in på djupet....ni vet flytta på spisen mm....det händer lite väl sällan och oftast är det Peter som gör sånt:-D


Rent och fint blev det också.......vore dock roligt med en ny spis på det här:-D

Lite tråkigt är det att torka alla skåpsluckor för de är så gamla och fula att det syns knappt att man har spenderat över en timme med att skura de:-( Men men, jag vet att de är rena:-D

Alla verkar må prima här nu och imorgon blir det både skola och dagis:-) Skolbarnen var lediga idag pga studiedag....

Paulina kom och hälsade på så jag fick en välbehövlig paus i mitt städande:-)

Idag visas då avsnitt 4 av Fam. A:-) Och då kommer ni att få se när jag kör med körskolan för första gången i mitt liv:-D Allt gick jättebra förrutom att det är en stoooor skillnad på att köra en sprillans ny bil jämfört med våran gamla bil....i alla fall när det kommer till bromsarna:-D Och där av blir det några Oops och hoppsan ur min mun....eventuellt svär jag även lite lätt över dessa känsliga bromsar:-D
Men kul hade jag och en kanonbra körskolelärare:-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Säger bara "HERREGUD" vad jag beundrar dig!! Hur hinner man med 10 barn och grovstäda kök när de dessutom är studiedag???? Svårt för en ännu barnlös tjej som jag som knappt tycker att tiden räcker till för mig haha...:) Ska titta i kväll hur det går för dig på körlektionen!!



Bra blogg du har.



Anna

2011-01-31 @ 15:40:44
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: monica

Saka bli kul o ser er i kväll

2011-01-31 @ 15:57:25
Postat av: Sanna [Lycklig Gravid]

Dessa RYCK är förbaskat bra, kan få sådanna ryck ibland och man blir så äckligtnöjd efteråt. Varför får man inte de så ofta för? hmmm :P

2011-01-31 @ 15:59:09
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Kadri

det ska bli så roligt o se dagens avsnitt. älskar familjen annorlunda

2011-01-31 @ 16:12:11
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan! Måste säga att jag är impnerad av dig och din man då ni tar hand om 10 barn. Jag är själv med min son på 3år och pluggar och har startat en hemsida för klumpfot www.klumpis.se

Ni gör ett sjukt bra jobb och forstätt så.

Kram Johanna

2011-01-31 @ 16:17:24
URL: http://www.klumpis.se
Postat av: Nett

Hej. Håller du fortfarande på med att ta körkort?

2011-01-31 @ 16:40:20
Postat av: Linda

Nämen.. har du en blogg? Då ska jag fortsätta att läsa här. Ikväll tittar jag på Familjen A ikväll som vanligt. ;)



Kram!

2011-01-31 @ 17:08:17
URL: http://adnilas.blogg.se/
Postat av: Helena

Längtar till klockan åtta ikväll, älskar Familjen Annorlunda och eran familj är den bästa!

Har du fått ditt körkort eller håller du fortfarande på med det? Håller tummarna att de går bra..

2011-01-31 @ 17:31:26
Postat av: Neta

Kommer ni i fler säsonger av fam Annorlunda sen? Vore ju kul att få se er i eget hus också :)

2011-01-31 @ 18:22:41
URL: http://netaave.blogg.se/
Postat av: carro

ååå snart är de dags igen, mindre än 1 timme.. Din familj verkar så härlig Mirka :)

Har ägnat nån timme åt att läsa gammla inlägg i din blogg.. Ni verkar ha så mysigt.. hojta om ni behöver barnvakt :)

Måste också säga att du ser så fräsch ut..

2011-01-31 @ 19:23:02
Postat av: tove

vad kul när jag kom in på din blogg! Jätte fin blogg, o beundrar dej för du klarar av att a hand om 10 barn så bra som de verkar iaf! :D

2011-01-31 @ 19:30:22
URL: http://tovepaalm.blogg.se/
Postat av: Marie Kylén

Wooohooo Mairka hur hinner du,hehe du måste ha vare död sen när peter kommit hem,efter sånt jobb.

Kök o Badrum é ju dom två värsta städområden,speciellt i en flytt..

Äntligen é det Måndag o kl 19.32,det närmar sej..

Kul med nya ansikten i serien,men saknar allt Tina o barnen,och hon den andra,som va med på galan^^

Hoppas ni vill besöka Liseberg o Göteborg i sommar,för då vill jag träffa er o alla barnen..

Kram från Gbg och från en som sett serien från första början..

2011-01-31 @ 19:34:42
URL: http://babymyz.blogspot.com
Postat av: tvåbarns mamma från finland

hej !

Så roligt att jag hittade din blogg ! har följt med fam.A på tv och har stor respekt för er som har sånt tålamod! Ljuvligt ser det ut iaf! pitäkää huolta toisistanne!;)

2011-01-31 @ 19:52:18
Postat av: Fanny

Hur kommer det sig att du inte har något körkort när du säger i programmet att det är 14 år sedan du körde sist? Har du haft körkort tidigare?

2011-01-31 @ 20:14:31
Postat av: Mirka Norrström

Fanny: Jag övningskörde för 14-15år sen men kom aldrig längre än så!

2011-01-31 @ 21:13:08
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa, mamma till Kevin Celestino ಌ

Men gud, haha ha..! Här bakades också pizza igår, och idag fick jag precis som du ett ryck och började storstäda köket (vilket mannen i huset annars brukar göra)! Tyckte det va lite roligt att läsa att vi gjort samma två dagar i rad : p



Förresten, tyckte du var jättebra med körningen i kvällens avsnitt av FA... Inte dåligt alls ju att kunna köra så bra när man inte gjort det på så många år!



mvh .

2011-01-31 @ 21:30:35
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: Helen

Men har du körkort nu eller håller du fortfarande på??

2011-01-31 @ 21:51:27
Postat av: Tiina

ÅÅhhh vad det är kul att följa er på tv :)

2011-01-31 @ 22:21:23
URL: http://mammahelaveckan.blogspot.com
Postat av: tina lindström

Vilken härlig familj du har.jag skickar en stor beundran till dig.jaa till din man oxsååååå

2011-01-31 @ 22:29:40
Postat av: Hannes Lindgren

Måste bara fråga...hur går det med körkortet?

2011-01-31 @ 22:32:03
Postat av: Sofia

Blev det något körkort?

2011-02-01 @ 00:39:52
Postat av: kim

Hej!! Jag hoppas att du lyckas att ta körkortet.. Du å barnen får en annan frihet då!! Du skulle öppna eget å baka som cateoring lr hur det stavas.. Då kunde du jobba på egna vilkor... Med tanke på hur mycket du bakar så skulle det gå >Kanon..

Har fortfarannde inte sett Er på tvm men kollar din blogg varedag.. Kramar Kim

2011-02-01 @ 08:20:48
Postat av: camilla larsson

ser alltid på er i familjen annorlunda

Lycka till med körkortet

2011-02-01 @ 10:11:42
URL: http://pontusmamma74.bloggplatsen.se/
Postat av: Katarina

Gisses storstäda det görs typ nästan aldrig i köket, vet inte om jag vågar kolla bakom spisen :-D.Såna ryck är annars rätt bra borde få ett ryck snart att fixa i mina garderober men det är så mycket roligare att kolla in bloggar :-)

2011-02-01 @ 10:30:00
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Marita

Åååååå, vilken underbar familj ni är! Bara en sån' sak som att åka till en möbelaffär med 10 barn! Det hade jag aldrig gjort - inte ens med mina (nu vuxna) två barn. Ni är otroliga,,,,det strålar harmoni över hela familjen. Fortsätt med att blogga för det är en av dagens höjdpunkter att öppna bloggen och få läsa om familjen Norrström!!!!

Marita

2011-02-01 @ 13:44:45
Postat av: Marita

Ååååå, vilken underbar familj ni är.

Det är en fröjd att läsa bloggen och att se er på TV. Det strålar lugn och harmoni över hela familjen.

Älskar familjen Annorlunda - men främst familjen

Norrström!!!!

Marita

2011-02-01 @ 13:52:24
Postat av: flickaneemeliie

du har varit med i ''familjen annorlunda'' :D:D

2011-02-01 @ 14:13:45
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du och din man är fantastiska människor och era barn är superhärliga!! Älskar att titta på programmet! Ni är så fina!!

2011-02-01 @ 14:29:41
Postat av: Jenny

Kollar in din blogg då och då, samt följer slaviskt tv-programmet.

Underbar familj ni har! Man blir lätt sugen på fler ungar. Iallafall en stund. ;-)

Ha det toppen!

2011-02-01 @ 15:44:05
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Jag kan oxå få sådana ryck, men det blir sällan...hahaha...Du är duktig!

Kramkram

2011-02-01 @ 20:23:48
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0