Söndag

Igårdagen var efterlängtad. Peter fyllde år och Eva skulle besöka oss:-) Jag bakade på förmiddagen och förberedde lite inför middagen i väntan på Eva. Peter åkte till jobbet en sväng.
Till slut kom hon, min fina vän och 2 av hennes barn, Gabriel - en otroligt söt pojke och Julie - en av de gladaste bebisarna jag träffat och så hennes kalufs som är bara för underbar:-D

Vi fikade och pratade och bara njöt av tillfället:-) Gabriel smällte in i tillvaron direkt och lekte som om han var en van besökare hos oss:-D


Eva och Julie:-)


Eva med fam. gav Peter en fin present och även jag fick lite god choklad:-) Tack från oss båda;-)

Middagen hann precis bli klar, vi väntade bara på Peter och Kevin så fick Eva ett samtal som vände upp och ner tillvaron och hon var tvungen att bege sig hem:-( Vill inte gå in på vad som hade hänt....det gör nog Eva själv på sin blogg så småningom, men det var jättetråkigt och jobbigt just då men nu är allt bättre:-) Kramar om er Eva o Thomas;-)

Emmelie kom på kvällen och grattade pappan sin och vi fikade med lite kladdkaka:-)
Försökte få barnen i säng i något sådär bra tid vilket gick väl si sådär:-D Men strax efter kl.22 sov de flesta, bara Thor som kom upp titt som tätt, piggelinen själv eftersom han hade sovit middag:-D
Kl. 23 somnade även han och vi gick och la oss, jag med en sprängande huvudvärk....

Kommentarer
Postat av: Frida H

Vart kan man finna hennes blogg då? :(

2011-01-10 @ 12:03:38
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: Zebbes mamma

Hej Mirka



Jag brukar kika in här och läsa lite. Gillar verkligen din blogg. Ni verkar vara en underbar familj... Har tidigare aldrig skrivit en kommentar, men kände att jag ville göra det nu när du skrev om en vän till oss båda.. Du skrev så fint och respektfullt om henne...Ville bara säga det.. samt säga ett grattis i efterskott åt din käre karl :)



Ha det gott



Mvh Mia

2011-01-10 @ 13:03:41
URL: http://www.zebbeskamp.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vad heter hennes blogg ? (:

2011-01-10 @ 13:28:15
Postat av: Anonym

Hejhej!



Har följt din blogg ett tag och tycker den är riktigt bra :) Inte kanske lust att byta länkar eller nått? (a)



Ha det bra!

Beundrar dig =)

2011-01-10 @ 14:15:25
URL: http://juliaaekstrand.blogg.se/
Postat av: Trillingmamman

Tack finaste Mirka! Det var underbart att se er alla igen och ja det ska vi göra om. Trots det som hände så hoppas jag verkligen att Peter fick sitt firande. Säg att tärningarna är äkta från Västerås ;-).



Massor med kramar från oss alla och det fina ni gjorde för oss när vi var där.

2011-01-10 @ 14:26:39
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se
Postat av: Karin

Hej!



Hjälp oss att vinna en ipad genom att klicka på länken och gilla vår film.



http://gymnasie2011.se/4



Tack på förhand!

2011-01-10 @ 14:49:49
URL: http://gymnasie2011.se/4
Postat av: f

Vad handlade det förra inlägget om? jag missade det..helt :(

2011-01-10 @ 15:05:11
Postat av: Jaana

jippiiee idag är det måndag ungarna har väntat... Har kollat nu på förra veckans avsnitt ett antal gånger hi hi hi lill tjejen älskar att titta på er... :)) Det är kul att få följa er både på bloggen och på tv.. kramar

2011-01-10 @ 16:08:49
Postat av: Lotta

Åhh gissa om jag längtar till klockan 20:00 i kväll,då är jag lycklig en HEL timme ;D...



Grattis till din man i efterskott...



Kram

Lotta

2011-01-10 @ 17:08:51
Postat av: Becka 15år.

Snart e klockan 20! Ni e bäst på Fam.A!

2011-01-10 @ 17:10:04
Postat av: Anonym

Jippi, ikväll får man se er härliga familj på tv igen:)

2011-01-10 @ 17:52:45
Postat av: zandra

Vilken härlig kaluffs hon har, Mina barn har knappt haft ngt hår alls.



Väntar för fullt på kl 20:00 är som ett barn på julafton:-)

2011-01-10 @ 19:03:24
URL: http://snurrigafamiljen.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!Jag förstår bara inte hur du hinner med att skriva samtidigt som du har dina barn och hemmet att ta hand om.Jag verkligen beundrar dig och din man.Ni har verkligen funnit lyckan.De syns på både er och era barn..Jag kan bara säga att du är en helt underbar människa,mjuk go och väldigt tålmodig..Kram till hela er stora goa familj...

2011-01-10 @ 21:40:32
Postat av: Anonym

vad heter evas blogg ?

2011-01-11 @ 20:13:25
Postat av: felicia- mamma till Julie

min dotter heter också Julie, vääldigt fint namn! :)

2011-01-12 @ 16:03:35
URL: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0