Jag är lyckligt lottad:-)

TUSEN TACK FÖR ERA UNDERBARA KOMMENTARER!! Har sagt detta tidigare och säger det igen: Ni är såå goa och det ni skriver till mig berör mig jättemycket och jag är tackas för att jag har er i mitt "liv":-)JAG ÄR LYCLIGT LOTTAD PÅ MÅNGA VIS:-)
Jag har skin på näsan, jag tar oftast inte åt mig av det vissa skriver...mer än att jag blir irriterad några minuter. Men detta var nog det värsta jag läst hittills:-( Och jag blev fruktansvärt arg och ännu mera ledsen! Mycket säkert pga att jag är inte helt i balans med mina hormoner ännu och jag har fortfarande mina upp och nergångar. Jag mår relativt bra efter missfallet men är mera känslosam fortfarande. Jag vet att de som känner mig och även Carola VET att jag aldrig skulle bete mig som människan påstog.....men det tog hårt att se vad det finns för folk där ute, jag är nog lite väl naiv fortfarande som har svårt att se sån elakhet hos vissa:-( Nu har jag mina misstankar om att det är en yngre människa som inte mår bra som skrivit det....óch är det så så måste jag säga att det är riktigt skrämmande för vad blir det av den människan i vuxen ålder i så fall?!
MEN ni ska veta att jag låter skiten rinna av och att det som stannar kvar i mitt minne och framförallt i mitt hjärta, det är era kommentarer och som ni säger, det är det som är det viktiga och minnesvärt! Puss på er allihopa;-)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade på din blogg och tycker ni gör de superbra med alla barn :) tycker jag har fullt upp med två...:D sen lite synd att du får elaka kommentarer, men de är nog som du skriver att dom inte mår bra själva... ingen ursäkt iof.. Ha de bra iaf!! /Emma

2011-01-10 @ 09:26:03
Postat av: Sofie

Det finns alltid människor som ska klanka ner och säga elaka saker, man kan undra om dom inte har något liv!

Jag följer er med spänning i Familjen Annorlunda iaf. :)

2011-01-10 @ 09:27:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tvillingmamma
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-10 @ 09:50:25
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Tove Kathrine

Bra at du lar onde kommentarer rinne av! Hvis man ser på alle som har kommentert ditt forrige innlegg så ser man at du har mange beundrere der ute:-) Dine barn er så vakre alle sammen, og man kan se at de er lykkelige og har det godt. Nå har jeg vært så heldig at jeg har funnet kanal 4 her i Norge også, så ikveld skal jeg også se Familien Annorlunda! Gleder meg til det! Varm klem fra Tove.

2011-01-10 @ 10:39:16
Postat av: Mom of three boys

Puss o kram!

Du / Ni är UNDERBARA! Ha en SUPERFIN vecka!

2011-01-10 @ 10:39:38
Postat av: Martin The Edge

Är otroligt imponerad att du hinner driva en blogg som den här. Bra med uppdateringar och även bilder - Toppenbra jobbat!



Jag tycker jag har svårt att få tid ibland och det är med två barn =)



Ha en fortsatt fin dag!

2011-01-10 @ 11:07:15
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Ida

Din blogg är toppen, så roligt att följa dig och din familj och är imponerad av att du ens hinner blogga och även svara på snabbt på alla frågor du får:) Dem som skriver elaka kommentarer är bara avundsjuka och dem mår antagligen inte så bra själva. Det är ju ingen ursäkt för att få bete sig illa, men tyvärr är det ju så många gånger.

2011-01-10 @ 11:26:12
Postat av: Marie

Många är idioter, det är sånt man får lära sig! Det är bra att du har skinn på näsan och inte tar åt dig. Beundrar dig oerhört mycket, att du hinner med allt som måste göras och samtidigt hinna blogga. Du är en förebild för en utbränd 21-åring! Sköt om dig och ta ingen skit från folk som förmodligen är avundsjuka och allmänt idiotiska!

2011-01-10 @ 11:50:53
URL: http://martinssonmarie.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tycker att ni är så himla coola. Vill själv vara en sån förälder. Vet inte var man får tag i tålamod bara.

2011-01-10 @ 13:31:45
Postat av: Petra

Tycker du har en SUPER blogg följer den istortsätt varje dag tycker du & Peter gör ett super jobb med era barn förstår inte hur du hinner & orkar. Vill bara säga stå på dig du fixar det KANONBRA!!!!

kram på er alla

2011-01-10 @ 13:38:50
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/
Postat av: Mamma till 6 barn

Hej! Tycker det är superkul att ni har många barn. Barn är glädje. Så tråkigt när folk skriver elakt till dig- förstår inte vitsen med att ens skriva isåfall... Kram på er allihopa där i stugan och ha en bra dag!

2011-01-10 @ 14:38:31
Postat av: Veronica

Vill bara säga att jag verkligen beundrar er som familj. Vet av egen erfarenhet av många barn (5) att vardagen ibland inte är någon dans på rosor men ni gör verkligen ett superbra jobb med era jätte fina barn. Tack för att ni delar med er av erat liv och eran fina familj till resten av Sverige.

Kram veronica

2011-01-10 @ 15:52:18
URL: http://mammatillfler.blogspot.com
Postat av: majja

Heja Mirka

2011-01-10 @ 17:35:58
Postat av: Sjubarnsmamma

En stor kram till dig Mirka. Om jag kommer förbi Märsta en dag, bjuder du på kaffe då? ;-)

Ha en fin kväll vännen.

2011-01-10 @ 20:33:05
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: Anonym

Jag hoppas hormonerna lagt sig lite,och att du mår något så där bra.Det var jag som var på uppis och tog emot dig,och kom med den urbota dumma kommentaren.Förlåt.Min dotter som oxo bloggar "endastgossar"sa att jag kunde läsa om dig.Vilket jag nu gör.Trevligt och läsvärt.Du är sötare i verkligheten,än tv-en.kramar till dig.

2011-01-11 @ 07:29:18
Postat av: Mirka Norrström

sjubarnsmamma: Klart jag gör:-D



Anonym (systern på sjukan): Jag mår bra nu tack. Kommer ihåg dig och de andra, ni var så snälla där på uppvaket:-) Glöm kommentaren;-) Många kramar

2011-01-11 @ 12:22:31
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria :)

Miirkish :) Din bloggish e grym!! Bry dig inte om sådana kommentarer, det är bara folk som inte har nån sorts skam i sin kropp som kommenterar med fula saker, så synd! Just ignore them ;)

Kraaamish ;)<3

2011-01-11 @ 22:49:24
URL: http://gawat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0