Häftig tävling!!

Det här inlägget sker i samarbete med TLC!

Nu har Discovery Networks äntligen lanserat TLC här i Sverige! TLC är en tv-kanal för alla oss kvinnor (okejdå, även män*S*). Den visar program inom karriär & livstil, kropp & hälsa, familj & relationer, brott & dramatik, design & inredning, mode, mat, sex mm!
 
För att fira lanseringen av TLC arrangerar Sveriges främste festfixare Michael Bindefeld en glamourös kändisfest i Stockholm!

400 kändisar, opinionsbildare och vänner på en och samma plats.

Vill du vinna en biljett till årets fest?

  

Allt du behöver göra är att klicka dig in på www.tlcsverige.se/tavling och beskriva dig själv med tre ord som börjar på T, L och C. 

Själv skulle jag beskriva mig med: T: tålamodig , L: lugn , C: cool :-D


Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter "tålmodig" inte "tålamodig"

2011-01-28 @ 01:19:59
Postat av: Mirka Norrström

Anonym: Petigt värre:-D

2011-01-28 @ 09:27:25
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

Det spelar ju knappast någon roll om man råkar skriva fel på ett ord, det händer väl alla:)

Retar mig mer på de som ska rätta andra som stavat lite fel, än de som råkar stava ett ord fel:)

2011-01-28 @ 21:11:37
Postat av: Isabel Bonita Från Enköping

Vet inte om du kommer svara mig, men du e jätte grym mamma ju =D

2011-01-29 @ 08:52:33
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0