Vinterpälsen

Igår åkte Peter iiväg med Kevin för att köpa nya skor till Kevin. Pojkar i Kevins ålder verkar vara riktigt duktiga på att slita ut sina skor totalt! Kevin får nya dojor ca. var tredje månad och likadant var det med Daniel när han var i Kevins ålder:-D Och det spelar ingen roll om man köper märkesskor eller billigare skor för efter max 4 månader är skorna helt slut oavsett:-D
De åkte till Väsby C som har lite bättre utbud än vad Eurostop har. Samtidigt passade Peter på att kolla runt på lite annat smått och gott:-)
Han köpte 2st nya väggklockor

Den här till tjejernas rum och den andra till småttingarna kanske:-)

Han köpte även en köksstereo vilket vi har saknat och den här har även en 7 tums skärm i så man kan kolla på tv/film:-D Och till råga på allt så fick han lite "kändis"rabatt:-D

Sen passade min kära make på att köpa nåt till mig med.......Undrar lite lätt nu om han är lite less på min vinterpäls.....:-D


Kan ju i för sig finnas viss behov för presenten:-D

Ja....jag är lat vintertid:-D

Det börjar bli dags för mig att hämta hem dagisbarnen....synd bara att Thor har precis somnat:-( Hade det varit sommar så hade jag bara kunnat flytta över honom i vagnen men nu måste man ju klä på honom och det lär inte bli det lättaste:-D

Hejdå så länge:-)


Kommentarer
Postat av: monica

Hihih vad snäll din man är.....

2011-02-10 @ 13:52:56
Postat av: Annica H

Tror de flesta är lat i vintertid, men vadå? Man har ju bara jeans, eller långbyxor på sig så det är ändå ingen utomstående som ska se de :p Och partnern får helt enkelt stå ut ;)

2011-02-10 @ 13:56:16
URL: http://istupid.blogg.se/
Postat av: jessica

kan man bli annat än glad på måndagskvällen när man får se 3 otroliga familjer?!

tack för goa skratt och att ni valt att dela med er! =) ta hand om er! KRAM JESSICA

2011-02-10 @ 14:52:06
URL: http://jessanblom.blogg.se/
Postat av: Anna

HAha ja men så blir det på vintern varför frysa om bena liksom;)

vilken härlig familj du verkar ha:)

2011-02-10 @ 14:59:24
URL: http://familjenojag.bloggo.nu/
Postat av: Jessica

hihiihi, du är inte ensam om vinterpäls.....!

Kul att du bloggar och delar med dig!

2011-02-10 @ 15:19:03
Postat av: sofia

Tack för att du bjuder på dig och för att ni bara är så fantastiskt naturliga. Kramar från en ännu vintervit mamma

2011-02-10 @ 15:53:54
URL: http://www.fiffiz.nu
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Jag har också vinterpäls, kanske ska ta och raka bort mig snart jag också :p hehe.

2011-02-10 @ 16:17:17
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: theres

gud vad härlig du är, o tack för att du delar med dig av viterpälsen, på så vis kunde jag visa min sambo att jag inte va ensam:)

Beundrar dig och peter oerhört då ni lika lugna och positiva sköter allt kärleksfullt! Jag är imponerad och blir lika glad varje dag då jag läser dia roliga inlägg:D fortsätt så, så gör du mist en mäniska glad:)

2011-02-10 @ 17:11:43
Postat av: Birgitta å Kocken

Hahaa, Mirka, när du blir "stor" har du inte dessa pälsiga ben längre, hahaa. Men jeans brukade nöta bort pälsen, och på sommaren ludnade dom till sig!

Du, även tjejer nöter skor, hasar fötterna, så skorna

har skavsår, det kallas för växtvärk. Åtminstone i föräldrarnas plånböcker! Kramar♥

2011-02-10 @ 18:18:02
Postat av: Linda

Har sagt det förr och säger det igen. Du har en av världens mest omtänksammaste män verkar det som. Var glad och tacksam, fast det är du tror jag. Han bryr sig om dig och era barn på ett sånt bra sätt. Det är så kul att följa er på tv och i bloggen.

Kram Linda

2011-02-10 @ 18:50:52
URL: http://glittrandevardag.blogspot.com
Postat av: Madde

Härlig blogg och att du hinner med & blogga när du har så många barn är riktigt bra :)

2011-02-10 @ 19:06:54
URL: http://fransjalen.blogg.se/
Postat av: Malou

Skönt att vi är många fler som är lata när det gäller att ta bort vinterpälsen.. :)

Och den rakhyveln plus rakgelen är super bra.. Luktar gott gör den också :) Fin klocka :)



Kram

2011-02-10 @ 19:11:28
Postat av: Anna

Du inte ensam av att vara vinterlat hehe :)))

Fin blogg

MVH Anna

2011-02-10 @ 20:11:32
URL: http://mitttlivv.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Hej!



Dom benen är ju ingenting i jämfört med mina. Mina är så ludna så det ser ut som killben. Men har inte frusit på hela vintern och sparat på långkalsongerna. Så det kan det ju vara värt.



Men idag har jag bokat tid till en spamassage med kroppsscrub den 19/2. Så då får man väl skoga lite innan dess.



Ha det så bra. Kram Ullis

2011-02-10 @ 21:10:34
Postat av: Linda

Du är inte ensam att vara lat vintertid, det är jag också. Jag rakade mina ben igår senast för jag behövde det, men det blir oftare sommartid.



Kram!

2011-02-10 @ 21:15:42
URL: http://adnilas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är okej att vara lat på vintern, åtminstone vad gäller benen, hehe.

Det är ju tur att han sliter ut ett par i taget, och inte har fem par samtidigt men ändå VILL ha nya efter ett par månader. :)

2011-02-10 @ 21:21:06
Postat av: KiZnic - Viktigt budskap ♥

Vilken dag :),avslutade nyss en dokumentär med ett budskap som du aldrig kommer glömma. Hade verkligen rekommenderat den till dig och dina läsare. 1,5 timme varar den och du kommer inte lämnas oberörd :´(

2011-02-11 @ 01:08:07
URL: http://kiznics.blogg.se/
Postat av: Maria

Tittar in och ser hur ni har det,följer er varje måndag på tvn och när det är slut längtar man till nästa måndag.

2011-02-11 @ 08:07:51
URL: http://dizzybamsetussie.blogspot.com
Postat av: Sofie Childs

Hej!!



Jag har en tävling på min blogg där priset är leksaker och en badblöja. Vore kul om du ville vara med och tävla.



Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för reklam! =)



// Sofie Childs

Postat av: Amanda

Kul med nya skor :)



fin blogg~

Gör du din design själv? ^-^

2011-02-11 @ 08:50:48
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/
Postat av: Fia

OH Sexxxy mama!

såg själv likadan ut...fast snäppet värre..

Så jag satte mig ner i duschen med min stora mage o allt och började raka..det blev sådär..numera är det 2 stora köttsår från knäna och neråt...haha.

Ajja..så kan det gå. ;D

2011-02-11 @ 10:00:01
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: anna

Hejsan!



Är så kul att följa din blogg,jag gillar den.

jag tänkte tipsa dig om en butik som heter FrökenM

jag hjälper min kompis kompis att tipsa andra om hennes fina butik,ta gärna en titt=) www.frokenm.se



Trevligdag

/anna

2011-02-11 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0