Gästbloggning :)

Hej hej, Janna här!

Det är jag som har gjort Mirkas bloggdesign och jag vill bara ropa ut att just nu, den här veckan, (6-13 februari) så har jag extrapris på bloggdesigner!

Normalt så tar jag mellan 300-500 kronor för en full bloggdesign (200 kr för endast header) men den här veckan tar jag endast 200kr för en hel design eller 100kr för endast en header.

Alla har rätt till en snygg blogg. Det Du skriver varje dag är viktigt och det blir roligare om du trivs med din design.

Jag har även 2 st färdiga mallar (blogg.se) som jag rear ut för 100kr st (säljs i flera exemplar) Vill du se fler exempel på designer så kan ni kika in HÄR

Är Du seriös med ditt bloggande och vill du ha en design som ingen annan har så maila mig på [email protected]

En hel design inkluderar header med egna foton, personlig text, center, footer, färg, typsnitt. (Erbjudandet gäller inte wordpressbloggar eller widget/länkknappar)


Hejdå och tack för att ni tog er tid att läsa :) / Janna.

Min blogg: wtfdc

Kommentarer
Postat av: Maria H

Läser inte så där jättemånga bloggar men jag måste säga att layoutmässigt är Mikras blogg den bästa, lättläst och inte så mycket tjafs.

Hade absolut kostat på mig detta om jag haft en egen blogg.

2011-02-06 @ 13:31:16
Postat av: Love Oliwers mamma

Fy...va dyrt!

Ursäkta mig men jag har sett mycket billigare och exakt lika fina designer och layouts..skulle aldrig betala org. priset.. hujeda mig...



Mvh Love

2011-02-08 @ 05:20:12
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja love. Billigare har jag också sett, men man får det man betalar för. Jag tycker i alla fall att mirkas är helt prisvärd. De som gör billiga designer slänger ihop bilder från google och vad är 'personligt' med en sån design?

2011-02-08 @ 16:12:45
Postat av: Maria

Glömde skriva mitt namn! Och du rockar mirka!

2011-02-08 @ 16:14:57
Postat av: Saffron

Det är tyvärr en vanlig idé att folk liksom inte ska ta nåt särskilt betalt för arbeten med design och layout. Jag är designer själv och många i min bransch har fått just det där slängt i ansiktet, att dom reagerar på priset det kostar. En freelance designer tar vanligtvis MYCKET mer betalt än vad Janna tar. Ska nån göra arbete för en, så måste man också betala. Design och layout är också arbete. Trust me!

2011-02-09 @ 00:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0