Pruttar!

Alice, Oliver och Victor är i en rolig fas just nu!
Dessa sötnosar har för vana att gå fram till någon av oss, vända upp baken och prutta på en:-O Och så skrattar de helhjärtat och tycker att de var skitroliga:-D


Våra sma fisungar:-D


Linnéa kom med en bra fråga nyss....

"Mamma, varför kan vi inte vinna typ 1 miljon på lotto eller nåt så vi kan köpa huset??"

Ja du, gumman......Det var ju verkligen en bra fråga det!? Fast jag skulle nöja mig med 100 000kr för att inte vara för girig:-D

Tänk om det skulle vara så enkelt att bara vinna.......*suck*

Kommentarer
Postat av: Annica

nemen vilka söta fis ungar, hihi

2010-11-12 @ 14:59:50
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Lova

haha nej va gulligt..hoppas dom inte gör det i skolan eller på dagis bara :D

2010-11-12 @ 15:17:57
Postat av: Anonym

...fiser alltså

2010-11-12 @ 15:19:06
Postat av: Linda

Har otroligt svårt att se det gulliga i det faktiskt. Inte för att vara elak eller tråkig, men vad är det för kul med barn som fiser på en? Nä äckligt tycker jag att det är. Skulle bli väldigt förvånad om mina barn gjorde så.

Det där med miljonen har även mina killar sagt, och jag håller med, väntar också på att den ska trilla in.

Väntar förresten tvillingar igen:). Kul om du också väntar två igen.

2010-11-12 @ 15:37:42
Postat av: Therese

Haha! Mina söner brukar också vända sig om och prutta på en och det tycker dom är jätteroligt!

Jag kan inte låta bli att skratta själv då!!



Grattis till den nya graviditeten<3 Jag vill också bli gravid igen, det är ju så mysigt att vänta på den dagen när man ska krysta ut underverket. Det är ju så otroligt mysigt när man får hålla i ett klddig liten bebis, å det där första ögonkasten mellan mor och barn. När man fäller glädjetårar..

Lycka till, hoppas att du får en bra graviditet ;D



Kraaaaaam

2010-11-12 @ 15:37:46
URL: http://theresececiliaannette.blogg.se/
Postat av: TjockisMamman

haha PRUTTAR så gör mina grabbar också här hemma och skrättar så de nästan ramlar omkull ju...



Ungar är för härliga alltså...

TREVLIG HELG PÅ ER

2010-11-12 @ 15:39:29
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vad roligt med ett barn till, hoppas allt går bra!

Ha en bra dag!

2010-11-12 @ 15:58:59
URL: http://www.mammacarros.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Jag förstår att dom tycker det är jättekul, och säkert att ni fnissar lite också. Men allvarligt, säger ni inte åt dom? För det är ju äckligt. Dom kanske gör så på dagis, skola eller på kompisar också.

2010-11-12 @ 16:14:18
Postat av: Madde

ja, de hade inte vatt helt fel att för en gångs skulle fått vinna =)



visst e de för sköna när de kommit in i såna åldrar <3

2010-11-12 @ 16:44:54
URL: http://madeleneljungdahl.blogg.se/
Postat av: Mirka Norrström

Alltså så länge barn är små och går runt hemma och håller på och fiser så har jag inget emot det. Säger till de att inte fisa i ansiktet typ men själva pruttandet är bara normalt och luften ska ju ut...annars får man ont i magen;-)Hemma hos oss rapar o fiser vi allihopa (ok, kanske inte PÅ varannS), skulle vi begränsa sånt till bara toa-området så skulle vi nog ha konstant kö:-D

2010-11-12 @ 17:13:37
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hej Mirka



Pruttar gör vi också här hemma, hur skulle vi annars må? ;) Bara för att barnen pruttar framför någon där hemma och tycker det är superkul betyder inte det att de automatiskt gör det i skolan/dagis för det som vissa här tror. Barn är inte dumma!!!



På med gasmasken bara Mirka :)



Kram Sussie

2010-11-13 @ 10:14:21
Postat av: monica

Hehehhe vi fiser el rapar inte hos oss..visst alla människor behöver släppa luft,men de gör man på toa el på sitt rum isf..Sen att man råkar är en sak..Bara min åsikt o andra gör som dom gör(inget jag lägger värde i men skrev bara min åsikt i frågan)kan ärligt säga att hade min man gjort sånt inför mig så hade jag inte blivit glad..sj skulle jag ALDRIG fisa inför någon endaste person(med vilje då)Kram M

2010-11-13 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0