Bilder

Nu har jag fotat lite här hemma så ni får se något sådär hur vi bor idag:-)
Allt har inte hamnat på sin rätta plats ännu så det står lite kartonger mm här och var men men det får ni ta:-D

Hallen

Badrum



Vårt sovrum (med balkong)






Min lilla samling av älvor*S*


Vardagsrummet






Alices, Olivers och Thors rum (bredvid vardagsrummet)






Köket/matplatsen






Trappan ner


Allrummet nere


Toa/dusch (klädkammare bredvid)


Linnéas, Jennifers och Selinas rum


Allrummet (pojkarnas rum bredvid)



Med utgång till uteplatsen

Vissa foton blev rätt mörka tack vare solen......


Kommentarer
Postat av: Jasminen på landet

Oj vad stort och fint ni fått lycka till med det nya.

2010-03-15 @ 13:45:00
URL: http://shoppeling.blogspot.com
Postat av: Anita Månsson

Måste vara underbart att få ett eget sovrum!

Postat av: *

Hej! Fint ni bor!! Vill också ha större då vi bor trångt :/ Tycker det är så trist att det är sista avsnittet ikväll, vill se mer! hehe!

2010-03-15 @ 15:25:44
Postat av: elin

Har ni eget sovrum nu asså :D

Det var ju en jättefin lägenhet, med mågna ytor ( som det såg ut som x) )

2010-03-15 @ 17:02:17
Postat av: Lisa

Grattis till det egna sovrummet! :-) Håller tummarna för ert framtida husköp, säga vad man vill men det är en underbar känsla att äga sitt hem.



Hoppas allt är bra med dig och alla de dina. Ville lämna ett namnförslag också... Lisa. Tycker det är VÄLDIGT fint! ;-) Har funkat bra för mig iaf!



Ha det gott och ge alla en extra kram!

2010-03-15 @ 17:52:10
Postat av: Frida

Men vad fint ni har det!!! Blir så imponerad att ni har sådan ordning, trots så många barn!! Har bara ett barn och det kan ju ändå se ut som en tornardo svept igenom rummet på en minut!!

2010-03-15 @ 18:23:24
Postat av: Susanne

Hej Mirka!

Fint ni har! Jätte mysig lägenhet ;)).

Detta underlättar ju mycket för er då ni fick större ytor att dela ut barnen på

Hoppas att ni trivs bra i nya bostaden



Kram Susanne

2010-03-15 @ 19:36:52
URL: http://zannal.blogspot.com
Postat av: Sara Lundqvist

Underbart att ni har fått ett eget sovrum!

Hoppas att ni har det lika bra som vi har fått följa er på tv. Jag hoppas så innerligt att vi får följa med er mer säsonger! Hoppas hoppas!



Ta hand om er!

2010-03-15 @ 22:15:44
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: 6barnunder7år

Jag är så imponerad av dig. Jag har bara 6 små barn och bor i stort hus och här ser det aldrig städat ut. Grejor överallt. Hur gör du för att barnen inte ska riva ut allt? Lycka till med graviditeten.

Mvh Anna 6barnunder7år

2010-03-15 @ 22:52:07
URL: http://5barnunder6.babyblogg.se
Postat av: Mirka

Jasminen på landet: Tack:-)



Anita Månson: Ja jätteskönt:-D



Elin: Japp, eget sovrum:-)



Lisa: Tack tack:-)



Frida: Nog kan det vara stökigt här med fast jag inte gör annat än plockar upp saker jämt:-D



Susanne: Tack, vi trivs bara fint:-)



6barnunder7: Nog river de ut allt...och jag/barnen städar upp:-D Men när man bor trångt så är det viktigare att ha någon sorts ordning annars blir det verkligen ett stort kaos tycker jag;-)

2010-03-16 @ 10:17:18
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: camilla

vad roligt att se att ni hittade ett hus.. ja älskade att kolla på din familj. ja hoppas man får se mer av er

2010-03-16 @ 11:10:34
URL: http://metrobloggen.se/honey
Postat av: Liisa

Hej mirka! Tycker du o Peter e skit häftiga förebilder...Jag tycker ni tar allt med ro o aldrig stressar...Älskar programmet och njuter varje gång. Hoppas man får se mer av er snart.

Kram

2010-03-16 @ 11:25:15
URL: http://www.metrobloggen.se/liisa85
Postat av: Annica

Vad skönt att ni har fått uteplats. Allt blir lättare när man slipper kånka vagnar i trappor och hissar. Grattis till det egna sovrummet!

2010-03-16 @ 11:59:13
URL: http://mizhakatt.bloggplatsen.se/
Postat av: Jennie

Hej!



Vad stort och luftig er nya lägenhet verkar vara, riktigt mysigt :)

2010-03-16 @ 12:39:19
URL: http://www.123minsida.se/jennieforslund
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

Vad fint ni har fått det! :)

2010-03-16 @ 17:28:10
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Nina Hansson

Hej vad fint ni har fått det! Vi kommer att sakna er på måndagarna...Trist att programmet är slut nu.

Håller tummarna att ni kommer tillbaka. Ha det bra och lycka till med allt.

2010-03-17 @ 13:57:25
Postat av: Johanna

Hittade hit genom Carolas blogg=)Vad fint det såg ut!Kollade på familjen Annorlunda och tyckte det var väldigt bra så jag blev väldigt glad när ni alla tre hade hemsidor/bloggar!

2010-03-19 @ 14:53:00
URL: http://www.tufsisblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ser riktigt mysig ut..

Föresten min Gose heter Thor hihi jag å gubben tyckte de va lite roligt när vi så att eran gose hete Tor

2010-03-21 @ 21:59:57
URL: http://dice.webblogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Va skönt att ni äntligen flyttat till något större :) det fick man ju aldrig se hur det blev i programmet ;)

2010-03-23 @ 14:48:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: anna.s

vad skönt med eget sovrum och med en större lägenhet, vem är det som är michael jackson fan? ;)

2010-03-28 @ 20:30:56
Postat av: anna.s

vad skönt med eget sovrum och med en större lägenhet, vem är det som är michael jackson fan? ;)

2010-03-28 @ 20:31:42
Postat av: Mirka

Anna S: Det är Linnéa som älskar M.J:-)

2010-03-29 @ 10:01:59
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tyr för er att ni fick ett eget sovrum, nu kan ni knulla ännu mer.

Btw, ni förstör familjen annorlunda!

2010-07-02 @ 22:03:20
Postat av: Mirka Norrström

Sanna: Vad har sovrummet med det att göra?? Och vet du vad? Bara en total idiot tror att man måste knulla som en kanin bara för att man har många barn!

Btw, synd för dig då ha ha haa



Att man äns ids gå in på en blogg med såna här kommentarer betyder att du är väldigt ung eller har stora problem....!

2010-07-02 @ 22:25:24
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: HonDärBakomSkärmen

förlåt men jag får nog nästan hålla med Sanna på några ''punkter''



att bo i en liten, liten trång lägenhet (som ni gjorde innan) med så många barn tycker jag äe ganska taskigt mot barnen, jag menar, sova i vardagsrummet? nae ..

fast att ni knullar som kaniner vet jag inte ..



och det här med att ni förstör familjen annorlunda, hmm..aa inte var ni särskilt roliga direkt :/

förlåt, ville bara ha det sagt och försvara sanna liiiite

2010-07-02 @ 23:25:10
Postat av: Mirka Norrström

HonDärBakomSkärmen: Taskigt?? Barnen har inte lidit som du verkar tro det garanterar jag dig! Och varför skulle det vara så hemskt att sova i vardagsrummet? Det var ju VI som sov där så varför skulle barnen ha lidit av det? Känner många vuxna som har sovit/sover i vardagsrummet och låter barnen ha sovrummen (de har dock max 5 barn)....absolut ingen katastrof med det;-) Hade vi haft ett större vardagsrum nu i nya hemmet så hade vi nog sovit där så barnen kunde fått ytterligare ett sovrum!

Sen helt klart att alla kan inte ha gillat oss, det fattar ju jag med men vad har hänt med folks respekt? Jag har lärt mig att har man inget bra att säga så kan man lika väl vara tyst;-)

2010-07-02 @ 23:35:39
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: jenne<3

lycka till med en familjen annorlunda



tycker de är synd att wetterholms inte får va med :-(



men ni får ha de så bra kram

2010-07-02 @ 23:41:47
Postat av: Mirka Norrström

jenne: Tack:-) Hade också såå gärna sett Wetterholms med igen!

2010-07-02 @ 23:51:14
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: jenne

förästen ska ni va med en gång till?? läste då att dom inte fick va med :(

2010-07-02 @ 23:51:29
Postat av: Någon

Skönt att se ett normalt hem och inte något tillgjort hem taget från någon katalog.



Roligt att se hur ni har löst saker å ting. Med så många barn.



Har själv 4 kids och själv stora problem att hitta praktiska lösningar på problemen som dyker upp.



ha en skön dag



//Någon

2010-07-03 @ 07:10:59
URL: http://nagon.bloggplatsen.se/
Postat av: Annica

bra att du inte tar åt dig av idioter mirka, ni e helt underbara tycker jag och många andra, sträck på dig och skit i idioterna1

kram

2010-07-03 @ 14:02:16
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste bara säga min åsikt i allt, jag älskar Fam. Annorlunda o ni förstör absolut inte programmet!! Det är lika fascinerande varje gång o se hur ni löser allt o hur bra det oftast fungerar trots så många barn....jag har själv "bara" två små hemma o jag tycker jag har nog att göra. :)

Varje veckan när jag sett programmet så blir jag bara inspirerad till att skaffa större familj, kan det finnas nåt roligare än en stor familj?!! Alla barn har så roligt med varandra, det är lycka med syskon stor skara!! =)

Fortsätt med det ni gör, o skaffa precis hur många barn som ni känner att ni vill!! =)

//Emma i Norrbotten!!

2010-07-03 @ 17:42:26
Postat av: Monkan

Hej jag tycker att du är en skojig prick och så duktig som hinner med så mycket, måste säga att jag beundrar dig. Jag har 2 tjejor och känner att jag plockar efter dem jämt, en 4 åring rätt så lugn dock men oj vilket temprament ibland, och en liten 1 åring nu som klättrar på allt. älskar denna tid och önskar att den aldrig tar slut, fast det så klart en vill ju gärna se dem växa upp, har kommit lite till det dära stadiet där en känner att ska man ha en till eller ska man vara nöjd.. karl är ju nöjd dock....

jag läser din sida nästan var och varenda dag, har lagt in dig som favorit, ser fram emot nya avsnitt om det nu blir några ( har inget koll)/Hälsningar Monkan

2010-07-03 @ 21:15:03
Postat av: Jenny

Trist när folk som inte har något vettigt att säga ska spela tuffa bakom skärmen och skriva korkade kommentarer...

2010-07-03 @ 21:54:28
Postat av: Michelle

Måste säga till dig Mirka

komentaren till ``Sanna`` var väl lite barnslig?

Såg ut som nått min syster på 16 skulle skriva...

Men man kanske blir sådär av att ha Många småbarn

who knows!

2010-07-03 @ 22:00:48
Postat av: N

Ni verkar vara en sådan härlig familj! :)RESPEKTLÖST Sanna!!

2010-07-03 @ 22:55:02
Postat av: Tina

Nej usch.. Denna sanna och hon bakom skärmen har verkligen inget vett bakom pannbenet. De kan inte ha blivit uppfostrade rätt.



det är bara skita i vad de säger för inget av de stämmer.

2010-07-03 @ 23:31:33
Postat av: Linda ;)

Först kommer en och skiver ett puckat inlägg, sen kommer nästa och ska instämma med de puckade inlägget, inte nog med det så har dom mage att klanka ner på dig för att du försvarar dig i DIN egen blogg. Ja ja vad säger man? Finns rötägg överallt.Som tur va är du av den kalibern att du inte tar åt dig.

Kram på dig vännen!;)

2010-07-04 @ 00:11:06
Postat av: 4barnsmamma

ne inte lider barn av att man sover i vardagsrummet de gör vi oxå vi bor väldigt trångt vi oxå o har gjort sen barnen va små o jag e sj uppväxt så jag tycker ni va jättebra i familjen annorlunda ha en bra dag o stå på dig

2010-07-04 @ 00:41:38
Postat av: Sara

Det är alltid lika roligt när folk har saker att säga men inte kan stå för det. Att skriva anonymt kan väl vem som helst göra. Men att stå för sina åsikter verkar svårt!

2010-07-04 @ 12:53:37
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Inger

Hej! Tack för att jag får ta del av din blogg, helt underbart att läsa om er fantastiska familj!!!!Blir så jävla förbannad över såna kommentarer som den du fick av Sanna! Fullkomligt omoget! Det första jag tänkte när jag läste var at´tt hon är en avundsjuk typ som antagligen är avundsjuk på din lycka! Lova att du inte tar det til dig!!!Ni sätter hur många barn till världen som ni vill, ni tar ju själv hand om dem på ett otroligt bra sätt. Jag förstår inte kopplingen eget rum-fler barn??? Men ta det lugnt, lyssna inte på åldringars dumma uttalande. Många kramar från Inger

2010-07-04 @ 13:22:20
Postat av: Zorro

Ni som klankar ner på Mirka å hennes familj, varför läser ni??

Jag tycker ni och en familj till var dom bästa!!

Hoppas vi får se er igen.

Vi bor med 3 barn i en 3:a och har våran säng i vardagsrummet, jag ser inge problem med det.

Alla som lever på soc har som stora lägenheterna här.

När man jobbar å sliter så får man bo i en mindre.

Och inte tusan lider man, man lär sig av det istället !!!!



Å var stör det er om dom har sitt samliv när barnen sover..

Ni ska skita i om när, var och hur dom gör det.

Tycligen så är det bara avunsjuka med i bilen..

Heja Mirka!!!

2010-07-04 @ 13:59:09
Postat av: emma

Hej mirka!

Har läst bloggen ett tag men det är första gången jag kommenterar. Jag tycker att ni verkar vara en helt toppen familj! och bo trångt tror jag verkligen inte att barnen lider av. Vi har 4 barn och bor i en 3:a och det är inga problem alls. Det är bara nu på "senare" år som man har fått för sig att alla barn behöver ett eget rum. Tänk bara tillbaka för några årtionden när det var standard att bo typ 6personer i en tvåa. Kanske inte jätte kul alla gånger men nog fan funkar det :D

Stå på er! Gillar er skarpt! Kram

2010-07-04 @ 15:03:58
URL: http://zeraa.wordpress.com
Postat av: Elenore

Hej stackars er vilken elak kommentar av den där Sanna. så elakt skrivet att man blir förbannad. förstår att du blev arg. Fina bilder o jag skulle vilja se mer av er i familjen annorlunda om de kommer tillbaka ni äger ju. hoppas ni alla mår bra barn är så härliga. jag är 28 år och väntar tvillingar. hur mår din minsta o hur gammal är hon nu. ni äger tack för ett bra program det vart . saknar er o familjen annorlunda . vi kollar varje dag på avsnitten. kram elle

2010-07-04 @ 15:55:59
Postat av: Jaana

Följer bloggen och barnen undrar när ni skall vara på tv igen?? Ni är toppen!! Så länge det finns kärlek, så finns det rum för alla... :))) Lycka till!!! Härliga sommar kramar

2010-07-04 @ 17:23:11
Postat av: Ullis

Hej

Jag har bara två barn och sover i vardagsrummet. Tyckte det var viktigare att barnen får eget rum eft. jag har en av varje.

Jag vill samtidigt säga att ni verkar vara en underbar familj. Tyckte från början att ni var lite trångbodda men nu när ni flyttat och man ser hur mkt ni fixar och donar och gör mkt saker med alla era barn så känner jag helt annorlunda. Man ser hur mkt ni älskar era barn och framförallt varandra. Lycka till och bry dig inte om alla dumma kommentarer du får. Det finns rötägg överallt.

2010-07-04 @ 19:40:28
Postat av: Sanna från Blekinge

Hej hej! Jag tycker det verkar lite knasigt att skriva att barnen lider av att dela rum! Nu har ju jag inga barn själv men jag har delat rum med min syster då jag var liten och va hade inga problem med det! Bara det fungerar och man märker ju det på barnen hur de mår*! Sen klart att kansek stora barnen kan behöva eget men alla era är ju inte riktigt stora! :)

Jag tycker om eran familj! Hoppas att den kommer med i fam.annorlunda igen! :) -jag vill det! :)



//Kram Sanna från blekinge!

2010-07-04 @ 20:29:53
Postat av: Elisabeth Löhf

Konstiga filurer dessa anonyma.... jag har tre barn och sover i vardagsrummet med två av dem...sexåringen har eget rum och twinsen som är 9mån snart sover en på var sin sida om mig.... vi har en extra säng breve dubbelsängen så pappan till twinsen oxå kan sova breve...inte tror då jag heller att dina barn lider... bara å tänka på förr... hur många var det inte som sov i ett rum med kök då... skrattretande verkligen att de ens orkar skriva sånna hemsksaker...tycker som många andra gär att de inte har något här å göra om de inte tycker om de de läser...antagligen är de bara avis på dig...så brukar det ju vara... jag kan fråga min mamma hur de bodde när de va små. hon har liksom 11 syskon....jag kan fråga min farmor oxå hon födde 7 tjtjer och en pappa till mig... stor familj är bara roligt tycker jag... familjen vinner så mycket på det i längden...



Många kramar från Bettan <3

2010-07-04 @ 22:29:24
URL: http://tvillinglivet.blogspot.com
Postat av: Åsa Norrort

Hej Mirka och stora familjen, jag jublade när min dotter ringde och berättade att just ni blivit valda till att få vara med igen. Strålande toppen :D så glad, ni är en fin fam (iofs va alla det) men ni är så bra och mänskliga och roliga.

Det känns nästan skrattretade att läsa Sanna's och Den där bakom skärmens åsikter. Det finns nog värre saker barn kan uppleva än att bo trångt eller sova i rum som är avsedda för annat med ni lär er när ni växer upp (Ni lär er nog säkert också att man även faktiskt KAN ha sex i andra rum än sovrummet och att antal bern inte är = hur många ggr man haft sex. Men som sagt ni lär er det i skolan eller livet så småningom.

Iaf Mirka, stor kram till dej och din familj, hoppas ni njuter av sommaren och varandra och jag längtar tills ni visar er på tv igen. Kram

2010-07-05 @ 21:23:14
Postat av: Petra

Stå på dig tycker ni är en helskön familj längtar till nästa säsong synd att inte Carola med familj oxå ska va med. Petra

2010-07-06 @ 01:19:32
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/
Postat av: Åsa

När vi hade "bara" 3 barn så sov vi oxå i vardagsrummet så barnen fick sovrummen. Funkade kanon! Näer barnen vaknade tidigt kunde de titta en stund på tv´n samtidigt som vi slappade kvaar i sängen en stund och ändå hade koll. Nu har vi snart 5 barn och jag lovar, man behöver inte knulla som kaniner som vissa uttrycker det för att ett barn ska bli till! Längtar till nästa säsong av fam annorlunda, och jättekul att få "träffa" eran familj igen. Och synd att de andra familjerna inte är med. Kram o ha d gott i värmen!

2010-07-06 @ 11:03:04
Postat av: Bokhunger

Vi sover också i vardagsrummet.

2010-07-07 @ 08:24:23
URL: http://bokhunger.blogg.se/
Postat av: Carolina

Min mamma sov i vardagsrummet när jag var i början av tonåren så att jag och min storasyster skulle få egna rum. Då var vi bara två av tre barn som bodde hemma... Plus att min granne sov i vardagsrummet så att hennes två barn (olika kön) skulle få egna rum. Så bara för att föräldrarna sover i vardagsrummet behöver inte betyda att man har många barn osv.

2010-07-07 @ 11:39:04
URL: http://blogg.passagen.se/neoelvis
Postat av: tessan

ja herregud kan jag bara säga...vad är detta för sjuka kommentarer som sanna och hondärbakomskärmen har.blir helt mållös av att läsa sånt där. och vadå förstör familjen annorlunda?!jag tyckte alla som var med där var helt bra.jag har 3 barn och tycker inte folk skall klandra andra utan att känna till allt om någon och veta vad man pratar om. för nån tid sen var det på om att jag och barnen kanse skulle flyttat till en 4a och då hade jag oxå menat att jag skulle sova i vardagsrummet så barnen skulle få ha egna rum. sköt om dig mirka

2010-07-07 @ 14:37:53
Postat av: Cecilia

Hej GUD vad fin lägenhet ni har fått bor i ett hus i Örebro Och har 4 barn nu dom heter Jennifer,Sandra,Thea och Nadja och nu väntar vi Trillingar! om 4 veckor är närvös och hoppas det går bra men mödan är det värt!ps älskar dina barn men Jennifer och benny har tagit en speciell plats i mitt hjärta ha det gott!!!!!!!

2010-07-07 @ 21:01:42
Postat av: De du

håller med sanna ni knullar säkert livet av er hatar din familj hahahhahhahhhahhahahhahahahahhahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JÄVLA HORA

2010-07-07 @ 21:06:32
Postat av: Carolink

Heej!! Läser din blogg ganska ofta och det är synd och skam att läsa korkade inlägg och påhoppning. Själv sitter jag med två pojkar i snart tio års åldern och hur du bär dig åt och orkar med tio är för mig helt otroligt tycker jag. Det vet nog alla föräldrar till små barn att det brukar för det mesta inte finnas plats i sängen för att ha sex med varandra för där ligger alla barnen och sover;-) så man tar chansen så fort den kommer oavsett om det är på toaletten eller i köket eller vart man nu befinner sig men i sängen blir det sällan;-) Så gör vi i alla fall här uppe i norrland. kram på dig och tänk nästa gång det är något smart huve som kommer med ännu mer smartare komentarer att du har dina tio barn och det fixar du galant

2010-07-07 @ 21:37:17
Postat av: anna

hejsan!!

jag läser din blogg varje dag och tycker att det är jätte skoj,jag tycker att ni gör ett fantastikt bra jobb som har så många barn och ändå hinner du med städa och baka och allt annat,jg brukar kolla in din recept jag har gjort dumlemuffins dom är jättegoda.

Har du något recept på någon maträtt med???

Skulle bli glad om du kunde lägga ut ett recept på eran pizza



ha det jättebra ni är värd allt beröm ni kan få

Kramar på er från Anna

2010-07-08 @ 00:16:48
Postat av: Mirka Norrström

Cecilia: Oj vad spännande med trillingar!! Vet du vad det är för kön på de? Du får gärna skriva och berätta när du har fått de små:-) Kram och lycka till

2010-07-08 @ 09:01:01
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Mirka Norrström

Det du: MOGET! suck



2010-07-08 @ 09:06:09
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka idioter det finns som inte kan låta bli att skriva taskiga kommentarer!

Kan bara vara väldigt unga människor, eller väldigt korkade...



Gillar er familj!

2010-07-08 @ 12:36:45
URL: http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se
Postat av: L

Till DE DU: Vilket patetiskt inlägg, låt mig förklara ordet patetisk för dig eftersom du verkar vara för omogen för att förstå. Patetisk betyder löjlig, fjantig, ja vad du vill.

Hur kan man va så grymt puckad som går in på en människas blogg, en människa som man inte ens känner och skriver ett sånt inlägg? Du kan inte ha många hästar hemma. Du ska veta att IP-adresser är enkla att spåra, även din, så ta det lilla lugna i fortsättningen med vad du skriver.

2010-07-08 @ 18:12:55
Postat av: E

Ja j....a id...er!!! Håller med L

2010-07-08 @ 20:27:30
Postat av: Johanna

Heja Mirka!!! :)

Har bara en dotter men ja gav henne sovrummet eftersom hon skulle få eget! Snälla nån, dom lider verkligen inte av de!!

2010-07-09 @ 19:34:37
URL: http://johannahenriksson.zoomin.se
Postat av: Malin F

Ser verkligen fram emot en ny säsong av annorlunda familjer. Ska bli skoj att få följa er igen :)

Är inne lite då och då och läser din blogg. Skoj att föjla och se vad ni har för er. Ni har så mycket kärlek till era underbara barn. Själv har jag två pojkar och ibland räcker inte tiden till känns det som. Ni ska ha en stor eloge som får det att funka och ni lever verkligen för era barn.

Det många kanske inte förstår är ju att ni sätter barnen i första hand och att ni kanske inte alltid får tid till er själva och varandra. Ni är starka och gör varandra ännu starkare. Ni är för mig helt underbara.

Lycka till med allt som ni hittar på och trevlig sommar på er.

//Malin F (älskar mina pojkar)

2010-07-11 @ 19:48:39
Postat av: karin

Vad kul att ni ska vara med igen!

Ni är en jätte go familj. När man ser på familjen Annorlunda vill man bara ha fler :)

Lycka till o Grattis!

2010-07-11 @ 23:35:16
Postat av: Hannes Lindgren

Den här bloggen får jag allt ta och lysa upp.



Ni är en helt fantastisk familj och när jag hade sett er och de andra familjerna i TV, så var jag glad hela veckan därefter, ni är helt fantastiska!



Jag har på känn, eller jag vet, att era barn trivs som fisken i vattnet i sin familj, då ni är helt underbara mot både varandra och barnen du och Peter, går ut och gör roliga saker med barnen m.m. Jag skulle ha trivts jättebra i en så underbar familj som eran, och du och Peter är jättefina ihop! Skulle inte alls tacka nej till att se dig och din familj i alla återstående säsonger av familjen annorlunda. Ni är helt underbara!, måste bara få säga det. Vad fint ni bor förresten, och uteplats, vilken lyx! Tycker du ska polisanmäla dem som har kallat dig för otrevliga saker, vet att du är mycket bättre än dem...



När börjar ni filma säsong 3?



Kramar/Hannes i Göteborg

2010-07-14 @ 23:39:13
Postat av: Hannes Lindgren

btw tycker att du ska skälla ut dem som har kallat dig för otrevliga saker och skrivit dumma saker om dig och din familj i TV, hade varit jättekul att se, om dem är så tuffa då. när sverige vet vad dem gjort

2010-07-14 @ 23:41:17
Postat av: Lena Sundström

Ni är en jättefin stor familj, och vi är jätteglada att få följa er i en ny omgång av Fam annorlunda.

Själv har jag 5 barn som är stora nu, och 2 barnbarn. Och jag känner så väl igen mig i dig och kommer ihåg hur det var när barnen var små. Det skiljer 2 år mellan mina barn. Ni är fantastiska med barnen. Önskar jag kunde hjälpa er ibland med barnen så Peter o du får lite tid för er själva. Vi bor bara 1,5 mil ifrån varandra. Sköt om er fina ni och ha en underbar semester tillsammans.

2010-07-15 @ 00:18:05
Postat av: Cecilia

Hej Mirka du kanske kommer ihåg jag som har ett hus i örebro och har 4 barn Jennifer,Thea,Nadja och Sandra vi har fått dom små det gick jätte bra!!! och nu är jag sju barns mamma!ALLA tre är tjejer så nu har vi 7 tjejer i huset trillingarna döpte vi till Jonna,Lovisa och Miranda jätte goa små tjejer förlåt att jag inte skrivit om dom tidigare men jag har haft fullupp jag vill gärna ha ett barn till sen får se om mannen går med på det ha det gott

2010-07-16 @ 17:58:29
Postat av: Mirka Norrström

Hej Cecilia och STORT TRIPPEL-GRATTIS!!! Härligt att höra från dig och att allting gick bra:-) Fina namn fick de också:-) Kramar och hoppas att du hinner uppdatera mig ibland;-)

2010-07-16 @ 18:49:57
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Cecilia

jag hinnar alltid uppdatera jag ska kanske skapa en blogg och då skriver jag länken till dig nu håller vi på att leta bostad så att trillingarna får eget rum sen när dom blir större och sen behöver vi mer utrymme om det kommer fler barn ÄLSKAR DIG OCH DIN FAMILJ JAG BEUNDRAR DIG!!!!!!!! tycker thor är jätte söt!tror du att ni ska ha fler barn? kram cecilia

2010-07-16 @ 20:50:54
Postat av: De du

FÖRLÅT!

2010-07-17 @ 10:58:52
Postat av: monica

Hej! Skrämande skrämmande att folk är så respektlösa o dumma rent ut sagt..Tyck vad ni vill men knip käft barnsliga ungar..Ni är en härlig familj som fårstått gåvan med livet:BARNEN..Lycka till ser gärna mer av er fina familj!!Kramar Monica

2010-07-18 @ 18:58:40
Postat av: Angelica

Läste precis kommentarer, herregud så omoget skrivit... Så länge inget barn far illa så ska de väl ändå inte lägga sig i??? sjukt.. Jag älskar programet, och ni var lika roliga att titta på som de andra, jag tycker de andra som inte tycker om er, varför tittar dem då? Hade ni inte varit så intressanta, varför har då flera börjat läsa bloggen??



Hoppas allt e bra och jag håller 100% på er!!!

2010-07-24 @ 19:17:58
URL: http://icaibloggen.blogg.se/
Postat av: Emma

hej Mirka!!

Jag tyckte o er i fam annorlunda. När drar säsång 3 igång? Ha en bra dag

2010-08-03 @ 13:30:27
Postat av: Ylva Östergren

Tycker om det du skrev! Mysigt att se en del sunda grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0