Sista julshoppingen:-)

Idag har jag, Emmelie, Kevin, Linnéa, Jennifer, Benny, Selina och Nellie varit ute på årets sista julshopping:-)
Stressade järnet imorse för att hinna lämna barnen innan bussen gick, det var kallt som satan....inte ens de varmaste skorna kunde riktigt hålla tårna varma.
Väl framme på Eurostop satt vi oss ner på en bänk för jag var tvungen att ta av mig skorna för att värma tårna lite:-D Sprang igenom affär efter affär och hittade allt jag skulle ha:-) Barnen fick en slant så de kunde handla lite klappar de med:-D
Efteråt blev det lunch på Mc donalds sen stå ute och frysa igen i väntan på bussen:-)

Hann hem en snabbis innan det var dags att hämta hem de små från dagis......Emmelie stannade hemma så jag slapp ta med mig Nellie:-)

Petra skrev nån dag sedan att hon läst nånstans att vara ute och julshoppa är som en träningspass och det tummar jag för! Känns som att jag körde 2 träningspass efter varann idag och nu är jag rätt slut:-D

Peter kommer hem mycket senare idag då han var tvungen att åka till Hässelby för att hämta en julklapp vi vill ha till Thor, sen är alla klappar klara:-) Även det mesta av julmaten är inhandlad så det blir nog en lugn kväll för gubben imorgon:-D

Nu ska middagen i ugnen - kyckling/broccoligratäng blir det:-)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: monika

Åhh gott det lät med kyckling och broccoligrattäng..

Mina klappar är klara här med till mina barnbarn och övriga familj så nu stressar jag inte mer här..

2010-12-22 @ 17:35:56
Postat av: "Bettan"

Vi är också klara nu med ALLA julklappar......maten skall dock inhandlas imorrn !!! Ha en bra kväll/Bettan

2010-12-22 @ 18:08:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1
Postat av: Sandra

Kan du lägga ut receptet?

2010-12-22 @ 18:24:43
Postat av: Carolin

Mirka jag bundrar dig vrkligen du verkar då hinna med allt och alla och ändå va en bra mamma

Kram kram på dig från carolin

2010-12-22 @ 18:32:37
Postat av: Sara

Låter gott! kan du skriva receptet?

2010-12-22 @ 19:14:29
Postat av: jessica

Mmm, det låter gott med kyckling och broccoligratäng. Du skulle inte kunna lägga ut receptet?

2010-12-22 @ 19:45:22
Postat av: Elin

åh hässelby, där bor jag =) vinka till mig :)



va skulle ni köpa här ??

2010-12-22 @ 20:00:11
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag undrar hur du gör? Jag vill oxå vara så effektiv som du är. Tycker inte tiden räcker till. Sitter här med en massa julklappar som ska slås in. Men det går ju inte när barnen är vakna. Hur gör ni där? Väntar tills barnen somnat eller? Men då sover jag oxå.



Hoppas ni får en underbar jul och att ni slipper ifrån alla sjukdomar.



Kram Ullis



2010-12-22 @ 20:37:38
Postat av: Lotta

Klappar är klara maten inhandlad osv??



Men så såg jag att paketen till mig själv måste jag hämta totalt glömt bort dem annars åker dessa tillbaka på fredag =/....

Ja så kan det gå när man har mycket ibland och gå ut i -30 känns inte lokande men mina paket vill jag ha...



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR



Kram

Lotta

2010-12-23 @ 01:43:23
Postat av: Madelene

Jisses! Läst runt lite här på din blogg, och jag bara förundras och beundrar din stora familj =D

Det här blir en blogg att följa, och du, fudgereceptet-den kopierar jag ;)



Ha en alldeles underbar jul och en fortsatt trevlig dag såhär dagen innan! =)



Madelene

2010-12-23 @ 07:49:17
URL: http://tammisblogg.blogspot.com/
Postat av: Madde

God jul på er!!!!

2010-12-23 @ 12:05:54
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: GBP

Recept?;-)



http://healthaboveall.blogg.se- bloggar om livet efter en magsäcksoperation

2010-12-23 @ 13:29:14
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Jaana

God jul!

Tänker varenda år, att jag skall vara tidigt ute med julklappar osv. men icke... :P Hoppas ni får härlig jul och nyår kramar/ Jaana

2010-12-23 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0