Besök:-)

Nu har tiden sprungit iväg igen utan att jag hunnit skriva nåt:-D Men det gör inget för vi har haft så mycket trevliga saker att göra:-)

I lördags skulle vi ha åkt till Stockholm för att träffa min nyvunna vän Madde och hennes familj. Eftersom jag och Madde pratas via telefon nästan dagligen och oftast ca.2-3 timmar i streck så har vi lärt känna varandra väldigt bra:-D Så det hade varit såå roligt att få träffas irl.....Nu ville inte ödet det då en av Maddes pojkar blev sjuk:-( Men vi ger inte upp utan har goda förhoppningar om att ses inom kort ändå:-)

Så istället för en tur till Stockholm valde vi att grilla....trots att vädret inte var det bästa:-D
Vi grillade ju massor i början av sommaren och lessnade lite på det för nu har vi inte grillat på flera veckor:-D
Vi trotsade duggregnet och satte igång.....som tur var så kom det så lite regn att vi blev inte ens blöta och det var riktigt gott med grillat igen:-)






Visst ser det gott ut:-D

Och det blommar så fint i rabatterna tack vare all regn....


Iris - en underbar blomma:-)


Massa tomater på G


I söndags väntade vi på storbesök av min andra nyvunna vän Eva! Vi har haft flitigt mail-kontakt ett tag nu och har båda sett framemot att få ses så det var väldigt roligt att hon kom med sina barn:-)

Vi var ute ett tag med barnen innan det var dags för lunch och det blev pannkakor till det:-) Eftersom Eva är glutenintolerant så var det enklast att bjuda på pannkisar eftersom jag redan hade massa glutenfri mjöl hemma:-D Bakade även en glutenfri kladdkaka till kaffet:-) Efter lunchen var vi ute igen och våra barn stojade och tog hand om Evas otroligt söta trillingpojkar:-) Barnen hade en urkul dag tillsammans med Evas barn:-D
Och vi vuxna hann faktiskt prata bra mycket trots antalet barn runt bena:-D
Tusen tack Eva för en underbar dag!!

Tyvärr så glömde jag bort att fota och de få fotona jag tog blev inte så bra:-(
Men 2 hyffsade kort blev det i alla fall;-)


Jennifer och Selina "passar" två av trillingarna medans Eva packar in de andra i bilen:-)





Igår började Peter jobba igen..... Jag fick besök av Ammie som varit på semester i 3 veckor. Även min mamma, syster och Denise kom på besök och Gitta tittade förbi en snabbis efter jobbet:-) Full rulle med andra ord:-D

Kommentarer
Postat av: Carina

Ni verkar ha fullt upp med en massa trevliga saker

Visst är det fint med alla blommor. Min trädgård har fått stå åt sidan i år och det är inte så mycket som blommar.

Vill bara rätta dig lite. Det är en gladiolus inte iris. Men lika fin för det. Tror jag ska sätta det nästa år.

Ha det så skönt!

2010-08-10 @ 13:19:39
URL: http://justmintoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan

Ursäkta om jag frågar men har kevin en annan pappa? jag läste på facebook och då stog det att han heter Kevn Umk Nice...

Tacksam för svar :))

2010-08-10 @ 13:47:05
Postat av: Mirka

Carina: Oj, tyckte det stog Iris på lök-påsen men alltid lär man sig nåt nytt:-D Som sagt fin är den oavsett;-)



Anonym: Peter är Kevins pappa! Han brukar skriva lustiga namn på fb bara:-D

2010-08-10 @ 14:04:29
Postat av: Izabelle♥

Vad kul med besök :D Åhå vilken fin blomma, den skulle jag gärna vilja ha.



Haha, Linnea frågade mig på fb häromdagen, "när kommer du till Märsta?" :D Vad gullig hon är.

Hon kanske vill ha kontakt med mig likamycket som jag vill ha kontakt med er :D hihi.



KramKram på er!! :D

2010-08-11 @ 11:17:22
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0