Rymt från måsten:-)

Idag sket jag i alla måsten (plugga,städa mm) och åkte till eurostop med Anneli och Viktoria (hade även Selina, Kevin och Annelis son Elias med oss):-)
Anneli ska föda nästa vecka (plan. snitt) så ville passa på att umgås lite med henne för sen lär det ju dröja några veckor;-)
Vi sprang runt i affärer och jag handlade lite smått och gått, tex. byxor åt Alice, Selina och Thor...hanskar åt Victor och Oliver....hals-krage åt Selina....strumpbyxor åt Jennifer....t-shirt åt Linnéa....Kalsonger åt maken och Kevin....present till Annelis bebis....mm
Vi åt en god lunch innan hemfärden:-)
Tack för idag mina goa vänner;-)

Väl hemma igen så kom min mamma på besök....och jag förberedde fyllningarna till tårtan som skall göras ikväll/inatt....

De barnen som fick sina sprutor igår har inga större besvär idag förutom lite ömt i armen:-)

Imorgon är det lite julklappshandel som gäller.... inte för att vi vet riktigt vad vi ska handla åt alla:-D Skönt ändå att vara ute i god  tid;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0