Helg:-)

Vi var ute på gården med Gitta och Ammie efter middagen. Gick in rätt tidigt dock då det började blåsa upp ordentligt! Barnen var trötta och alla förutom Alice somnade utan problem..... Alice, hon ville däremot inte sova så hon fick vara med mig och göra Hello Kitty-tårtan:-)

Jag hade tänkt att göra en platt ansiktsbild på Hello Kitty men ändrade mig i sista minuten! Är så ovan på att modellera så tänkte ta tillfället i akt och modellera en Hello Kitty i stället:-) Det var mycket pyssel och man gör alltid mera än det var tänkt från början.... Det är ju så kul med tårtandet när man väl sätter igång:-D

Blev klar framåt midnatt och blev även väldigt nöjd med resultatet:-) Alice som hade "bullat" (som hon säger)flitigt bredvid mig tvärslocknade när vi vart klara, lilla gullungen:-)







Idag var det ruggit väder hela förmiddagen så vi stannade inne faktiskt.... Passade på att vika massa tvätt och storstäda barnens sovrum:-)

Kl. 18 gick vi till vår kvarterslokal för att fira grannen Linette som konfirmerade sig idag och hennes pappa Conny som blev 45 år idag:-) Åt av de goda tårtorna som jag hjälpte Ammie med i går:-D

Väl hemma la vi barnen och slötittade på Robinson. Helt ok program men gillar inte alla dessa "pakter" de har hela tiden!

Kommentarer
Postat av: jessica

vad duktig du är!!

Riktigt impad!

2009-05-10 @ 19:34:21
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: Mirka

Tack så mycket:-)

2009-05-11 @ 08:23:02
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0