Bak, utvecklingssamtaler, läkare mm

Blev så jäkla sugen på något gott igår så jag var "bara tvungen" att göra Gittas goa äppelpaj att ta med mig ut på gården efter middan:-D Messade Annelie M och frestade ut henne med:-)

När hela huset sov fortsatte jag med mina tårt-decorationer. Höll på i 2 timmar till kl. 24 *jäsp*

Imorse fick jag lov att boka en läkartid åt Selina som har fått urinvägsinfektion åter igen! Stressade iväg till dagis för att hinna till doktorn kl. 9.30. Och visst hade hon uvi så medicinering igen då.....

Gitta kom hem till mig och vi fikade medans jag passade på att baka 2st tårtbottnar.....bara 3st kvar att baka:-)

13.30 hade jag utvecklingsamtal med Alice och det gick bara bra:-) Imorgon är det Olivers tur kl. 9.30.
Gitta var snäll och stannade hemma hos oss under tiden så jag kunde låta Thor vara kvar och sova klart! Tack gumman:-)
Nu har jag maten (makaronilåda) i ugnen och sen ska jag och Kevin stressa iväg kl. 16.45 till hans utvecklingsamtal....
Sen är alla samtalen klara *pjuh*

Det blir hektiskt fram till fredag då jag ska baka till vår egna gårdsavslutningsfika (som vi alltid håller för barnen ute på gården efter skolavslutningen)på torsdag, jag ska ha student-tårtorna klara för avhämtning på tors eftermiddag, jag ska ha bröllopstårtan klar till fredag förmiddag! Hektiskt men roligt:-)

Nu ska vi käka bye bye;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0