Lugna gatan

Just nu är det tyst och lugnt en stund då barnen sitter fastklistrade framför tv:n och kollar på Nils Karlsson pyssling:-)
Själv väntar jag hem Peter som var tvungen att åka förbi jobbet en sväng och även till KS....
Måste åka till Arlanda och hämta min nya badge så att jag kan börja jobba på måndag.....

Mamma kom på en tidig fika, hon kom hem imorse från en snabbvisit till Finland och hade en julklapp med sig till mig från min mormor och morfar:-) Vi (jag o mina 3 syskon) får alltid en chokladask + 50 euro var:-)

Lillsyrran kom på besök igår eftermiddag, lagom till middagen (tacoslasagne) så hon fick också i sig en matbit:-D

Det ser ut som att vi blir intervjuade för en veckotidning på söndag:-) Säger vilken tidning sen när det är klart;-)




Kommentarer
Postat av: jeanina

haha! lite illa att jag och nicki som är på 17 och 14 år fastnade också framför nils karlsson pyssling ! :)

2009-12-31 @ 23:05:58
URL: http://coocking.blogg.se/
Postat av: sjubarnsmamma

Önskar dig en god fortsättning på det nya året


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0