Fint idag:-)

Idag har vi haft en härlig utedag:-)
Hann baka chokladmuffins innan mamma och Denise kom:-)
Vi gick ut med fikat och även Carro kom med sina
sötnosar:-)

Barnen lekte på och vi njöt av solen och sällskapet!
Hoppas Carro att jag fick dig på bättre humör;-)

Grannen Björn kom ut och sa hej:-)

Även min svägerska Therese kom förbi med lilla Vincent.
Såå roligt att träffa de, har inte blivit så
ofta då mina barn varit dåliga....

(RENÉE Var tog du vägen vännen????)

Ooh, Emmelie ringde!!!
Hennes Chihuahua-tik Baby har fått 5!! st valpar!!
Så roligt men fattar inte hur 5 valpar fick plats i lilla henne!!
Hoppas att alla fem överlever....

Nä nu ska jag göra lite nytta.....:-D



Kommentarer
Postat av: Renée

Hej vännen:) fastnade hemma i telefonköer och med svidande ögon:( höras senare ok:)kramar från sjuklingarna

2009-04-06 @ 15:44:39
Postat av: Mirka

Det är lugnt;-) Jag fick dig att skriva i min blogg i alla fall:-D

Vi går ut efter maten om du känner för't....

Kram

2009-04-06 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0