En liten undran??

Alltså så här är det....

4 (5 med styvdottern Emmelie)av barnen har ju halsfluss just nu....

Pratade med min mor tidigare imorse och hon undrade hur det var med Thor och Kevin.
Berättade då om vårt läkarbesök mm.

Då säger mamma att hon har under hela sin uppväxt och långt in i vuxenlivet fått halsfluss
titt som tätt och ibland även lunginflamation i samband med halsfluss (som med Thor nu).

Men det upphörde för ett antal år sedan då gud botade henne!
Ja, min mamma är djupt religiös och fine....bra om den förklaringen funkar för henne!

MEN hur förklarar man detta då:

Även jag har sen jag var liten lidit av upprepade halsflusser, trots opererade mandlar, ca. 4-5st/år!
Sen 2002 började jag få halsbölder istället för halsfluss (hemskt värre!).
Men sen 2-3 år tillbaks har jag inte haft varken halsfluss eller bölder en enda gång!?

Jag kan absolut INTE påstå att detta är ett verk av gud...det finns ju ingen!
Jag tror att min kropp har vuxit ifrån det el. dyl vilket säkert hände även med min mor:-D

Men men, alla får vi ju tro på det vi själva vill;-)

Kommentarer
Postat av: Ville

Ja usch ja halsflusser har figurerat mycket i våran familj också inge kul alls !!! Hoppas ni blir friska nu !! Ha det bäst//Bettan

2009-04-15 @ 17:37:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: jessica

Oh låter inte kul alls med halsfluss:-(..

Kul att tittat in till mig underbart att du har 10barn,det ger mig hopp för 1-2sladdisar:-)

Önskar dig en underbar VÅR!

kram/jessica

2009-04-16 @ 08:35:56
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: Johanna

ääää du bara törs inte erkänna att det var Gud ;-)

Min Gud var Löwet 2004 i kvinnlig form BrittMarie nånting hette hon. Hon tog mina halsmandlar som liknade mer golfbollar. Sen dess har jag inte haft halsfluss, men visst, Gud får man tro på, ingen fel med det :)

Hoppas dina små bli friska snart så de kan hitta på massa hyss ;-)

2009-04-16 @ 11:37:32
Postat av: Mirka

Johanna:

Ha hah haa:-D Skvallra inte nu då schh....:-D

Barnen är på bättringsväg fast hyss kan de nog hitta på trots sjukdomar:-D

Kram

2009-04-16 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0