Barnen bättre:-)

Idag mår alla barnen bättre:-)

Jennifer sov från 16-20 igår, sen var hon vaken
max en timme innan hon la sig för natten.
Idag är hon pigg och energisk igen:-)
Fast hon hatar medicinen:-D

Thor är också piggare och feberfri
men väldigt klängig ändock:-)

Jag var ute en stund med de hemmavarande
barnen så de fick frisk luft....


Själv har jag klarat av dagen väldigt bra:-)

Så fort suget kommer så tänker jag positivt att Nej, jag är fri
och det är underbart:-)

Det viktigaste är, tror jag:

Positivt tänkande!! Det är klart att jag fixar detta!
Livet kan bara bli bättre utan de jävla giftpinnarna!

Tålamodet är kanske inte riktigt på topp just nu
men vad fan.... tror att det går över rätt fort;-)

Ska bli kul att se hur Peter är när han kommer hem!
Han vill fixa detta med ren viljestyrka och jag
är lite tveksam.....
Men hoppas absolut på att det går lika bra för honom
som för mig:-)


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej , va skont att ungarna borjar ma battre , Och vad duktig du ar som slutar roka... Imponerad e jag. Kram vickan

2009-04-02 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0