Äntligen!!!

Jag kan stolt meddela att jag är icke-rökare nu!!!

Efter att ha rökt ca. 20-30 cigg om dagen i 20 år är jag nu
rökfri och fullt övertygad om att jag klarar av
att motstå ciggen i framtiden!

Har aldrig varit riktigt sugen på att sluta röka då
jag aldrig trott att jag klarar av det....

Tills jag hörde talas om en bok:

ÄNTLIGEN ICKE-RÖKARE

av

Allen Carr

Och jävlar vilken bok!!
Kommer att rekomendera denna bok till alla
som röker eller känner nån som röker.

Efter att ha läst ut boken, och kastat de sista ciggen jag hade
så känner jag mig FRI!!

Och jag kommer att njuta av friheten från ciggen!



Kommentarer
Postat av: carro

Grattis visste att det skulle gå bra.

Hoppas det känns bra.

var boken bra eller jätte bra.

saknar våra fika stunder kram carro

2009-04-02 @ 15:45:03
URL: http://adamcaglayan.bloggagratis.se
Postat av: Carola m 7

Heja dig:)

Jag rökte som du innan barnen, slutade alltså för 16 år sen, har feströkt lite, men slutade med de när jag insåg att det var därför jag var så sjukt bakis...hm..

Jag har inte läst eller hört talas om boken, men det låter ju som att du är välmotiverad, och det är ju det som gör hela slutresultatet:)

Lova en sak bara...börja inte snusa ist:)

Kram och lycka till!

2009-04-02 @ 23:42:13
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Mirka

Tack tjejer! Ja, det går jättebra, är verkligen motiverad och lovar....ska aldrig snusa:-D

Kramisar

2009-04-03 @ 07:39:14
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0