Lördagkväll

Barnen sover.....förrutom Kevin. Linnéa och Jennifer sover hos kompisar.
Peter sitter med sin laptop och donar så jag passar då på att blogga lite:-D

Peter skötte hela matlagningen idag.....eller nä, inte riktig för jag stekte fläskfilén och Kevin stekte baconet:-)
Och det blev en riktigt god middag....som vanligt när Peter fixar maten:-D


Sallad, fläskfilé och potatisklyftor med morötter,paprika, lök, vitlök och champinjoner + bearnessås till det:-)
Barnen fick prinskorvar istället för köttet vilket de föredrar:-)


Thor kvällsmyser med lite ostbågar och Nellie busar:-)

Shit, vad Nellie jobbar på nu....ställer sig upp mot precis allt, försöker klättra upp i Thors säng, kryper mera och mera - hon ålar när hon ska fram fort, annars kryper hon:-) Vart tog min bebis vägen??? :-D


Alice pusslar....


Och Victor tittar på:-)


Oliver:-)

Nä, så här vi datan blir det "inga barn gjorda".....Nu ska jag ta ett varmt bad;-) Kram

Kommentarer
Postat av: Smulan

Javisst går det fort! Min "bebis" började krypa igår och idag ställde hon sig på knä upp mot en stol... Uschia vad fort det går ibland! (hon är 7 mån)

Postat av: whatthefuckdotcom

Gudars så fort tiden går och vad duktig Nellie är att ta sig fram :)



(om du vill byta foton i headern (barnen växer ju, spec Nellie) så är det bara att hojjta till, det går på några röda)

2011-01-15 @ 23:22:37
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej hej!



Säger det samma! Vart tog mina bebisar vägen? På onsdag fyller våra tvillingar 1 år, inte klokt så fort tiden går.



Innan vi fick barn kollade jag på Familjen Annorlunda och tänkte att de som är med är nog knäppa i bollen. Men när våra råttor kom till världen har jag helt ändrat uppfattning. Barn är ju livet! Jag vill ha massor!!



PS, din gubbe var allt för gullig när han "rymde" från sjukhuset bara för att vara med på kalaset. Var blödig innan jag fick barn men nu är det 7 resor värre. Grät när han kom till kalaset för han ville ju inte missa det för allt i världen.

Det är kärlek!

2011-01-15 @ 23:31:35
Postat av: sanna

Vilka finna bilder på dina söta barn.Jag kommer sakna er på Måndag kväll kl 20.00.Men det finns din blogg i stället.

2011-01-15 @ 23:50:00
Postat av: annsoh

jätte fin blogg :)

2011-01-16 @ 07:22:42
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fina bilder!

2011-01-16 @ 09:59:33
URL: http://metrobloggen.se/sorrysherry
Postat av: Ida

Dina barn är ju hur söta som helst:)

Vad mysigt med en stor familj:)

2011-01-16 @ 11:00:19
Postat av: Michaela Lejonberg

Åå gu vilken smarrig mat ni åt (förutom fläskfilé och bacon) äter inte kött, förutom kyckling:) Hade tänkt att ha kyckling idag, får nog bli klyftpotatis till det också:) tack för inspirationen!!



Duktig Nellie är! Hejaheja! Snart går hon väl också;)



Ha en bra dag! Kram

Postat av: Annica

sååå fina bilder på underbara barnen!



ja du tiden den går för fort när man har barn.



kram

2011-01-16 @ 13:37:02
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: koko

det heter dator

2011-01-16 @ 18:59:29
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Mirka Norrström

Smulan: Stopp o väx skulle vara bra att ha:-D



WTFC: Jag hojtar till när jag har nya fina bilder att byta med:-D



Jennie: Visst blir livet så annorlunda efter att man fått barn:-D



Sanna: Ja, lite surt att sporten alltid snor andra programs tid....det finns ju "miljoner" sportkanaler ju:-D



Annsoh: Tack:-)



Camilla: Tack:-)



Ida: Tack:-)



Michaela L: Kyckling blir lika gott till klyftpotatis:-)



Annica: :-) Kram



koko: Jajaja....får väl skylla på att jag är en finne då:-D

2011-01-17 @ 11:44:46
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad maten såg god ut, nam nam :)

2011-01-18 @ 10:21:15
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0