Tjejträff:-)

Idag har barnen varit i skola/dagis för nu har det inte varit någon diarré sedan i fredags:-)
Victor fick stanna hemma för han har fått en jätte jobbig hosta och hade även lite feber imorse:-(

Min systeryster hämtade oss kl.10 så åkte vi till Märsta centrum där vi skulle möta Anneli och Emmelie:-)
Jag passade på att gå in i leksaksaffären och köpa presenter till Selina:-)

Vi hade en trevlig lunch efter det....satt länge och pratade och bara njöt:-)


Min syster Milja, Anneli med sonen Sami och Emmelie:-)


Nellie....även numera kallad för linslus:-D


Dags att åka hem.....eller nåt:-D Nä....härmade Nellie som började bli kinkig:-D

Äntligen har jag hämtat ut mitt paket från Kakburken.....

Lite sockerpasta, svart pasta, olika roliga muffinsformar mm :-)

Det är många som undrat hur det går med mitt körkort:-D
Ja....är inte klar ännu, har inte kört så mycket under december och januari då jag inte haft någon barnvakt:-(
Men ska försöka boka in mig på eftermiddagslektioner snart (har 3 färdigbetalda lektioner att boka in) måste bara komma igång ordentligt med läsningen först för så fort jag känner mig säker på teorin så är det bara att göra det sista:-) Så egentligen har jag inte mycket alls kvar bara jag tar mig tid att läsa....
Körbiten sitter redan som det ska:-)

Köksbordet kommer från en möbelaffär i Uppsala som heter Möbelhuset:-)

Nu hinner jag inte skriva mera, måste börja med middagen;-)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annica

hoppas du får körkortet snart. ;)

2011-02-01 @ 16:03:43
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Jag tror att det du går och funderar på om du ska göra el inte är......att plugga till BARMORSKA !!!



Kram på dig !



Liselotte

2011-02-01 @ 16:12:29
Postat av: Lotta

Undrade också över körkortet efter gårdagens tv-tittande på er skönt att höra att du har fortsatt.Det kommer du klara galant precist som allt annat du tar för dig =D,har precist också beställt från kakaurken bla muffinsformar de med grodor som har kronor på sig och det står kiss på ;D och alla hjärtansdag strössel med bla småhjärtan i och så sen flaskettiketter egentligen Halloween men de är coola för större barn att ha på drickor i alla fall(cola där det står Batjuice och så det uppskattas ;D).



Kram

Lotta

2011-02-01 @ 16:17:38
Postat av: Linda

En härlig dag ni har haft. Lycka till med körkortet.



Kram!

2011-02-01 @ 16:29:01
URL: http://adnilas.blogg.se/
Postat av: MyViola

Gud så härligt med muffinsgrejer! Precis sånt man vill hålla på med. Jättefin blogg, och jag är riktigt imponerad över hur du får ihop det! Snacka om logistik, eller?

2011-02-01 @ 17:57:40
URL: http://myviola.blogg.se/
Postat av: Annica

mysigt med lite tjej date!



gu vilken härlig bild på Nellie, riktig linslus=)

2011-02-01 @ 18:06:04
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: sandra

låter som ni haft en trevlig dag, skönt att nästan alla är friska nu igen. Har läst ifatt lite så här kommer några samlade kommentarer kring senaste inläggen; Bra jobbat med sorstädningen i köket, såg hur bra det gick på körskolan i går på tv, detta kommer du greja lätt, se bara till att skaffa barnvakt! När det gäller nya köksbordet så blev det jätte fint, mina barn älskade programmet, tyckte det var så kul när barnen så att det var den bästa/roligaste affären de varit i! Roliga små barn! är så imponerad av att dina barn alltid är vänner, bråkar de aldrig? Eller håller de sig fina inför kameran? Här tjafsas det alltid och då har jag bara två...

2011-02-01 @ 18:23:45
URL: http://mittnyabattrejag.blogspot.com
Postat av: cecilia

kul att körkortet gåt bra:)

har du något bra muffins eller cupcake recept på lager får du gärna sätta upp det!:D

Ni är klart mina favoriter i tv serien,älskar måndagskvällarna!

ha det bra:)

2011-02-01 @ 18:30:19
Postat av: M

Vill bara säga att ni verkar vara en sådan himla härlig familj, jag blir glad när jag ser er på TV! :)



Kram M

2011-02-01 @ 19:31:58
Postat av: karolina.d

måste bara säga att du är grym

2011-02-01 @ 19:39:36
URL: http://karsing.blogg.se/
Postat av: Eva

Kikar in här och vill bara säga att min sambo bara skakar på huvudet när han ser er på tv och säger:

-Jag skulle fanemej bli helt tokig av alla dom där barnen! HUR pallar dom???? Jag fattar det inte!!!



Ha ha ha han kan vara lugn det blir bara ett! (hon är 7år nu)



Jag har en son också som är 25 snart.

Och när jag ser er allihop så blir jag såååå förbannat imponerad av er!!! Ja RIKTIGT imponerad!!!

Jag säger bara RESPEKT (till er alltså:))!!!



Du den där linslusen är för goooooo:)

Kram Eva

2011-02-01 @ 22:02:14
URL: http://eva-minadagar.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Härligt att du är på gång i alla fall!

2011-02-01 @ 23:00:49
Postat av: norre

kan vi inte få receptet på din hemmagjorda glass? anv du glassmaskin?

2011-02-02 @ 00:02:57
Postat av: Michaela Lejonberg

Härligt med sånna paket:) nu har du att göra ett tag;) Go bild på dig när du härmar Nellie;)



Kraaaam på er alla i massor!

Postat av: Lilith

Jag kan tipsa om att köpa formar på Tradera. Där köper jag alla mina formar för bara några kronor och en frakt på ca 12 kr

2011-02-02 @ 06:57:42
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Elsa

Go morron! Läser alltid din blogg vid frukosten. Ser att du har glömt att ställa om klockan här bredvid. Den visar 9:00 men egentligen är den bara 8:00. Tur för mig, annars hade jag kommit försent till jobbet...

Skulle du vilja berätta/ visa bilder på er hall och andra smarta förvaringslösningar? KRAM!

2011-02-02 @ 08:02:16
Postat av: Tjenchila

Fyfan, ser verkligen upp till dig som mor :D

2011-02-02 @ 09:52:13
URL: http://tjr.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej, Du är utmanad :)

Jag hoppas Du ställer upp

mvh Åsa

http://mammasgullunge.blogg.se

2011-02-02 @ 10:58:15
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej! Skönt att ni är så gott som friska och att du fortsatt med körkortet det klarar du lätt :-).

2011-02-02 @ 12:13:12
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0