Det sägs.....

Det sägs att skratt förlänger livet! Jag skrattar mycket....Oftast både åt och med våra barn och deras galna upptåg dagarna i ända och bara det borde göra att jag kommer att leva länge länge:-D
Men igår fick jag nåt av den goaste Helena O. Hon hade gjort en sååå hysteriskt rolig grej med lite bilder på våra barns ansikten. Jag bara måste visa er också....inte för att det kanske roar er lika mycket som oss , jag och barnen skrattade så tårarna sprutade, och många av er kanske har gjort nåt liknande själva....men för mig var det här första gången i alla fall:-)
Hoppas att länkarna fungerar....

http://elfyourself.jibjab.com/view/AqcZ9o7ESfthajxsboHS

Här finns Kevin, Linnéa, Jennifer, Benny och Selina med:-D

http://elfyourself.jibjab.com/view/P3Dv2RnvSbfpM9fadf4R

Och här är Victor, Alice, Oliver, Thor och Nellie:-D

Tack Helene....Du har nu lyckats förlänga mitt liv med ännu flera år:-D:-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fick det inte att funka?

2010-11-19 @ 12:35:40
Postat av: Marianne/Vasa

Inte fungerar det här heller :( va synd.

2010-11-19 @ 12:45:56
Postat av: Anonym

Hej hej För mig gick det bra.... Vänta lite så snurrar det igång.... Hade varit skoj att kunna göra sånt själv....

2010-11-19 @ 12:53:48
Postat av: Anna

Det funkade jätte bra...inga problem...skitkul :) Vad söta dom var

2010-11-19 @ 16:42:56
Postat av: Mom of three boys

Funkade oxo här men tog lite tid innan den var "färdig".



Ha en underbar helg ni sötnosar!

2010-11-19 @ 17:15:35
Postat av: Maggie

Du måste vara väldigt duktig på data önskar jag vore lika bra.Du har en underbar familj att vara stolt över.

2010-11-19 @ 18:05:58
Postat av: Me

Super Mirka! :) Jätteroliga klipp av barnen! :)

2010-11-19 @ 20:59:49
Postat av: Lotta

Det är jättekul upptäckte detta förra året och la in oss i familjen prata om att man garavade så man fick ont i magen =D



Kram

Lotta

2010-11-19 @ 21:24:40
Postat av: Elin

Haha, det där brukar vi göra på familjens foton också. Det är ju hysteriskt kul. Men bara om man känner de som nissen föreställer förstås, som du sa :) det funkade tyvärr inte på min iPhone men jag ska kolla på min laptop imorgon. Det blir säkert kul med dina barn också eftersom jag ser deras ansikten lika ofta som jag kollar in på din blogg :) varje dag vill säga då.

2010-11-19 @ 23:06:59
Postat av: jennie

Ni måste ju testa FULDANS.SE också ;)

2010-11-19 @ 23:58:58
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0