Award * 2

Jag har fått Award! Och inte bara en utan 2st:-) Tusen tack till Sandra och Anna! Verkligen jättekul att få dessa Awards:-D




-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

Nu ska vi se om jag kan komma på 7 saker om mig som jag inte berättat ännu (Nej...tänker inte skriva 14 saker*S*)....

*Jag HATAR Kalles kaviar - det äckligaste som finns!

*Jag är kräsen när det kommer till godis - Gillar inga söta fruktgodisar mm utan äter mest saltlakrits och choklad

*Jag opererade bort halsmandlarna när jag var 9 år MEN skulle behöva göra det igen - Har rester kvar på höger sida och har lidit av många halsfluss och senare även halsbölder på grund av det:-(

*Är livrädd för att behöva göra keisarsnitt

*Har jobbat på Marabou - 3 olika perioder!

*När jag var nyinflyttad i Sverige skulle jag rymma tillbaka till Finland - Snodde 1000kr av mamma, tog pendeln till Stockholm och lyckades på nåt vis hitta till Viking Line (tänk på att jag var 14år och kunde ingen svenska*S*).
Strax innan passagerarna släpptes in i båten kom min mamma och styvpappa och hämtade mig:-D:-D

*Jag tycker att det är jättefint med klänningar och kjolar - på alla andra än mig!


Jag ger Award till ALLA mina underbara läsare:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte om du berättat lite om dej själv redan men jag är nyfiken på hur gammal du var när du fick ditt första barn..

Och hur du och din man träffades.. :)

Vad du har för "uppfostrings" metoder..mm.

Jag menar....en kvinna som har så många barn måste ju ha några bra knep på bra metoder som funkar när barnen inte vill äta, inte vill gå ut, inte vill gå in, inte vill duscha eller städa osv.. :)

Kram på dej!

2010-11-29 @ 13:50:02
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas ni mår bra,här är det lite upp o ner. Kram!/Camilla.

2010-11-29 @ 14:22:22
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0