Tröttis idag!

Har inte fått sova så himla mycket inatt så jag var helt slut imorse:-( Vi lämnade barnen på dagis och väl hemma igen , gick jag direkt och la mig i soffan och slocknade på två röda:-)
Peter åkte till jobbet och Nellie var snäll och sov hon med... Emmelie kom och väckte mig runt halv tolv.

Det var skönt och välbehövligt med lite sömn....men tog tid innan jag vaknade till ordentligt igen:-D

Gitta kom över på en liten snabbfika innan hon skulle åka och jobba:-)

Det är disco i skolan ikväll, 16-18.30 för 1-3:e klassare och 19-22 för 4-6:e klassare:-) Väldigt uppskattat av skolbarnen:-)

Nu har vi åter igen problem med datorn så kommer inte åt några bilder just nu men det ska fixas ikväll....

Imorgon har vi gårds-städning så jag hoppas verkligen att det är någorlunda fint väder imorgon! Inte för att det ser så lovande ut......

Nu ska vi äta, Peter är på väg hem med kinamat:-)

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Mirka!

Gott att du kan vila dig det är jobbigt när man inte får sova på natten. Gott med kinamat!

Ha en riktigt trevlig helg! Jag hoppas med på fint väder imorgon, vi ska med några vänner och grilla!

Kram till er alla!

2010-05-07 @ 19:39:16
Postat av: Helena

Bra att du sover istället för att "göra husarbete" hela tiden. Ta hand om dig själv, önskar du kunde få en spahelg när Nellie blir större.

Var i Fjärilshuset för några dagar sen, och det var fint. Dom flög ju rakt på oss! Barna som var där var upptagna med en kackerlacka på en sten, men dagisfröken sa se på fjärilarna istället. Barn är barn.

2010-05-07 @ 19:42:16
URL: http://www.helena2.com
Postat av: Tessan

Jag häpnar varje gång jag kommer in på en blogg som drivs av mammor med mer än tre barn. Jag tycker tre är fullt tillräckligt och du har mer än tre gånger så många. Beundransvärt att du ens har tid att blogga. Ha en trevlig kväll!

2010-05-07 @ 19:58:38
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Postat av: sargit

Kina mat är gott :-)

Verkar som alla har tajmat in vårstädning på olika föreningar, vi ska också ha det imorn. Denna gång får M-P delta, de flesta gångerna har det varit jag hittills. Själv ska jag iväg en stund på förmiddagen medan pappa och Helena ser efter barnen. Sen ska jag njuta av barnens sällskap resten av dagen.

Sköt om dig och trevlig kväll.

kram

2010-05-07 @ 20:51:43
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Susanna

Orkar du redan vara ute och gå så mycket?!



Hur känns det "där nere" egentligen? Och höfterna, bäckenet? Jag brukar inte kunna gå värst långt första 3 veckorna efter en förlossning, skönt om du slipper det!

Bra att du passar på att sova å vila!

Kram!

2010-05-08 @ 11:48:02
Postat av: Anonym

Susanna: Jag har aldrig haft några besvär efteråt "där nere" eller med höfterna och bäckenet:-)

2010-05-09 @ 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0