Torsdagens resultat

Torsdag 20/5 : 16 307 steg:-)
Det är bra att gå runt och shoppa mao:-D


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Mirka. Har ju följt er på mitt favoritprogram. :) Nu har jag blivit kontaktad själv ang. samma sak, helt galet vad skumt det känns haha! Är ni glada att ni var med, finns det något negativt osv osv.. vore glad om du ville maila eller svara i min blogg om du har tid och ork osv.. är ju inte så man bestämmer sig över en timme precis... är ju en stoooor grej! Kram

2010-05-21 @ 17:16:43
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Katarina

Fina du inte ska du väl ursäkta ett du inte hunnit/orkat blogga en dag! Du är såååå duktig på att uppdatera och skriver så trevligt så ta dig du en dag då och då utan blogg! Är mamma/farmor/mormor och vet hur det är att ha småbarn men det var bara tre barn och det måste ha varit som en västanfläkt jämfört med dina tio, men det är helt fantastiskt att ha barnen i sitt liv och du och Peter måste ju älska barn i alla åldrar och storlekar! Jag måste bara säga att jag högaktar er för att ni har så jättefina barn och hoppas att de gör ännu en serie om stora barnfamiljer och då vill jag att ni får en stor del av den tiden!

2010-05-21 @ 17:55:26
Postat av: Alexandra

Vem är kevin mest lik till utseendet ?? peter eller dig?.. Och vem av alla din fina barn har fått mest från dig och mest från peter? :)



Ha det bra och grattis till tillskottet! jätte fin blogg!

2010-05-21 @ 19:03:21
Postat av: Trillingmamman

Hej Mirka!



Vad super det går för dig och stegen. Har använt mig av stegräknare i många år och tycker det är fantastiskt och se hur lite eller mycket man egentligen rör på sig. Samtidigt är det en sporre till att röra på sig. Nu har jag min vilandes ett tag eftersom mina steg inte är allt för många. Dock går jag 5 km så gott som varje dag men det är inte 10000.



Varmt lycka till!



Kram Eva

2010-05-21 @ 20:01:48
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Haha - enda gångerna jag kommit upp i lite fler steg (och inte ens i närheten av dina ;-)) så har det varit när jag shoppat ;-) det kanske är nyttigt att shoppa lite för konditionen ;-)



Kramar

2010-05-22 @ 10:52:23
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Sofia

Hej.

En personlig fråga. Har du fått missfall nån gång?

Har precis haft det o allt e skit. Hur ska man tänka för att orka?

Min sambo pratar inte med mig. Jag blir galen har ingen att prata med och han verkar inte bry sej alls.

Kram

2010-05-22 @ 11:31:49
Postat av: 1

måste du bara skriva om dina steg skriv om dagen också !

2010-05-22 @ 16:09:51
Postat av: Mirka

Katarina:Vad du är gullig, dina ord värmer:-)Kram



Alexandra: Alla barnen har fått Peters ögonparti! Allas ena öga "hänger" lite när de är trötta - presis som Peters:-)

Jennifer och Alice är kopior av mig när jag var liten!

Oliver är kopia av Peter när han var liten!

De andra är nog mera mixade...lika oss båda:-)Kram



Eva: Håller med dig, det är jättekul att se hur mycket man går egentligen och det blir en bra sporre mot sig själv:-) Kram



Petra: Absolut...så alla med stegräknare...SHOPPA MERA:-D:-D Kramis



Sofia: Beklagar verkligen för missfallet:-( Har aldrig råkat ut för det själv men eftersom jag har gjort abort rätt ovilligt så kan jag nog tänka mig hur det känns:-(

Om du vill ha någon att prata med så kan du maila mig om du vill, [email protected]

Vad tråkigt att du inte kan prata med din sambo:-( Tror nog säkert att han bryr sig men ibland kan nog killar ha det svårt att förstå hur dåligt man kan må efter ett missfall....Kramar i massor



1: Mina steg-resultat lämnar jag här på bloggen pga utmaningen jag är med i! Skriver om det vardagliga i den mån jag hinner...ibland oftare och ibland mera sällan nu när Nellie har fötts;-)

2010-05-23 @ 11:00:50
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!

Tack för att du svarade!

Jag mailar dig nog sen när tankarna är mer samlade...

Kram

2010-05-23 @ 17:23:32
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

good work :D

2010-05-24 @ 12:45:23
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0