Måndagens resultat

Dagens resultat blev helt okej: 15 448 steg :-)


Kommentarer
Postat av: madde

15 tusen steg är ju jätte bra!!! =)

2010-05-18 @ 09:42:17
URL: http://minmilton.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Åh vad du är duktig!!!!! Hoppas att allt är bra med er!! Vilka fina namn Nellie fått!! Underbara namn. Freja hade vi med men det blev en Frej istället hihihih Vi ska ha dop i juni,läste de du skrivit om faddrar. Känner igen det där. Jag har min väninna som är gudmor till några av våra barn och hon är Toppen och den ända som bryr sig!!! Hon kommer även att få vara gudmor även denna gång och hennes dotter ska oxå vara gudmor. Gudfar har vi ingen än. Om jag nån gång skulle få vara gudmor till ett barn så skulle jag ta det på fullaste allvar. Jag tycker precis som du att man är ju liksom inte ute efter att faddrarna ska köpa saker m.m Men visa att man finns där och bryr sig. Visa barnet att det är betydelsefullt. Och barnet ska veta att den kan känna sig trygg och vända sig till den personen om det skulle vara något. Tex när barnet har blivit vuxet och tänker tillbaka på sin barndom så ska barnet minnas vem som är fadder och kunna minnas upplevelser med dom personerna. Min väninna som är gudmor som är toppen hon säger att relationen till barnen som utomstående är en färskvara den måste man vårda. Liksom har man inte träffast på ca 7 mån så får man u liksom börja om från början liksom barnen har glömt personen och man får bygga på relationen igen då barnet blivit blyg för personen.Ja det där att välja faddrar är inte lätt! Jag känner mig riktigt nöjd med min väninna som gudmor det känns skönt i alla fall. Hon och jag har kännt varandra hela livet ända sen vi kröp lite skojigt!!!Lite tråkigt är det ju med de andra faddrarna som inte bryr sig. Dom missar verkligen något!!! Hoppas att ni får en toppen dag ! Här väntas det tvättstuga med 4 små troll, får se hur det kommer gå hihih Men dom brukar tycka att tvättstugan är spännande. Hoppas bara att vi slipper regn. Må så gott!

2010-05-18 @ 09:52:44
URL: http://sevenboysarmy.blogspot.com
Postat av: sargit

Bra jobbat! mycket mycket mer än mina futtiga ca 7000...

Förresten, vill tipsa om att de har reat ut "eco" artiklar för barn, bla blöjor 50kr/pkt, på coop och lite andra barnartiklar. Vi köpte ett paket häromdagen och testade var helt ok blöjor, och idag var jag där och "hamstrade" både våtservetter och blöjor och lite annat. De hade även barnmatsburkar för 5kr men inte nu längre ;-) om de nu inte fyllt på med mer. Våra äter ju inte burkmat så ofta längre men bra att ha då det krisar eller man är bortrest o så...

tänker att många bäckar små så spar man ju en slant här och där...

Nu ska jag tillbaka till jobbet efter en lång lunch hemma.

Hare gott!

Kram

2010-05-18 @ 13:13:14
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Mirka

Madde: Ja, det är ju bra men man börjar tävla mot sig själv och vill ha bättre resultat hela tiden:-D



Ulrika: Och du är ju minst lika duktig du med dina powerwalks:-D Jag ska nog lösa fadder-biten så det blir bra, har fått några nya idéer;.)



Sargit: Menar du "våran" coop - vid statoil?? Då får Peter åka dit o kolla:-)Blöjor och tvättlappar går ju åt här:-)



2010-05-18 @ 17:14:14
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Stinaa

Beundrar dig å din familj! Tycker det är jättehäftigt med så många goa och fina barn! :)

Grattis till lilltösa också :) / Stinaa

2010-05-18 @ 18:00:24
URL: http://sostotinonaa.blogg.se/
Postat av: sargit

jepp, våran coop.

Hoppas han hann dit inann det tog slut :-)

2010-05-18 @ 20:44:20
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: BG

Skulle ni kunna tänka er att bli familjehem?

2010-05-18 @ 21:36:32
Postat av: Mirka

Stinaa: Tack:-)



BG: Ja absolut!! Tanken har slagit oss...när vi hittat ett hus och har utrymme:-)

2010-05-18 @ 23:41:03
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0