Härligt i solen:-)

Igår hade vi ju underbart väder med klarblå himmel och solsken:-)

Efter att vi hämtat barnen på dagis så tog vi en promenad till dammen där barnen gillar att leka mm:-)


Högst uppe i bilden är första dammen som rinner ner till den andra dammen som i sin tur rinner ner till en tredje damm:-)
Det är jättefint ställe och det brukar vara rent och fint även i vattnet MEN....

Någon har tydligen haft "roligt" och kastat en cykel + annat skit i vattnet så det såg ut som en soptipp där:-(

Barnen letar efter något


Och de fortsätter att leta....


Och hittar nåt roligt till slut:-D


By the way....Visst är väskan snygg:-D Älskar min Willvin och den passar ju vagnen såå bra:-D (sorry, kan inte låta bli att "skryta" om min nya väska*S*)


Vi tog skogsvägen hem från dammen och rätt som det var skrek Jennifer till!! Hon var nära på att trampa på de här 2 kompisarna:-)


2st söta snokar som låg och solade:-D

Väl hemma lagade vi middag lite snabbt och sen var det tvättdags igen så vi gick ut hela kånkarongen:-D

Min mamma och syster kom ut på en snabbvisit de med:-)


Just ja....jag var ju till bvc med Nellie igår:-)
Hon vägde nu 3150g så det är bara o fortsätta med amningen:-)

Idag är lill-fia 2 veckor gammal!! Shit vad tiden går.....skola nästa snart:-D

Peter började jobba idag igen och jag har suttit och fikat med Linda och Gitta på förmiddagen:-)

Idag har tv4 börjat visa repriser på Fam. Annorlunda säsong 2:-) Och Jennifer och Benny sitter nu fastklistrade framför tv:n:-D


Kommentarer
Postat av: Susanna

Usch, så läskigt med ormarna!!! Men samtidigt spännande! Tur att vi inte har några riktigt farliga ormar i Sverige!



Åh, jag e så avis på din skötväska, med 2 arbetslösa i hushållet så skulle jag aldrig ha råd att köpa en, men jag e glad för din skull!



Underbart att ni hade så fint väder och passade på att utforska omgivningen, man behöver inte gå långt för att barnen ska ha roligt!



Ha det så mysigt med Nellie och lycka till med hennes viktökning! Kram

2010-05-12 @ 14:30:18
Postat av: Anonym

Hej Mirka!

Vilka fina bilder på barnen. Skötväskan är verkligen jättefin!

Ha en bra helg! Kram Maria Ps kul att det går bra med ammningen och att Nellie går upp i vikt!

2010-05-12 @ 18:05:02
Postat av: Helena

Visst är det härligt att våren kommit! Men fy f****n för ormar!!!! Blä! Jag har svårt att se det söta även om det bara är snokar. Gott att din lilla gått upp som hon ska!

Och du... Visst ska du skryta! Skitkul att vinna en sån fin grej ju!

Kram Helena

2010-05-12 @ 19:19:06
URL: http://bloggarmorsan.blogspot.com
Postat av: linn

jag sitter med klistrad framför tv, jag älskar familjen annorlunda:)

2010-05-12 @ 22:15:09
Postat av: Anna

Vilken tid och dag sänds repriserna? Jag älskar nämligen det programmet!



Kramar

2010-05-13 @ 14:40:19
Postat av: Anonym

Anna: Den går mån-fre kl. 13.35 (ibland kan tiden varieras lite grann)

2010-05-13 @ 14:57:16
Postat av: Petra

Åhhh, vad jag rodnar och blir glad och stolt när jag ser skötväskan på din vagn ;-) smile... blir så glad när Willvinister tycker att de funkar ;-)



Vilken underbar kavalkad av riktiga vårbilder du bjuder på!



Kram

2010-05-13 @ 15:19:17
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Freja

Synd att man arbetar..Missar alla repriserna haha..

2010-05-13 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0