Shopping

Idag lämnade jag barnen på dagis och tog sen bussen till Eurostop:-)
Det har blivit en trevlig vana för mig och Anneli M att åka dit när bb kommer:-)
Eftersom det var ca 15min innan affärerna öppnade så tog vi en fika först, kaffe latte med en supergod grädd,hallon-bakelse med riven vitchoklad överst:-)

"Våran" Stadium-butik har gjorts om till Stadium-outlet och gjorde några fina fynd där idag:-)

Långa shorts till Linnéa och Jennifer á 30kr/st

Vinterstövlar till Thor .... till nästa säsong 80kr!



På Lindex hittade jag en underbar tröja åt Linnéa....hade velat ha sån själv:-D
30% rabatt på den:-)



På maxi sålde de ut gummistövlar så Alice och Victor fick nya á 49kr/st




Sen blev det lite strumpor åt Selina och mig, en t-shirt till Peter, nya gardinstänger mm:-)

Nu har jag hunnit fixa lite hemma och ska iväg för att hämta barnen:-)

Tvättstugan väntar på mig ikväll igen.....
Hoppas att helgen blir fin så vi kan vara ute mycket:-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan!



Vad är MEMMA för något? Efterrätt eller? Har aldrig hört talas om det...

Hinner ni förresten att gå på alla föräldrarmöten i skolan/dagis? Tycker det är så mycket varje ny termin + föräldrarsamtal, kvällarna försvinner i ett huj!

2010-03-19 @ 15:03:44
Postat av: Annelie

WOW, vilka fynd! Kläder är alltid kul att köpa till barnen (det finns FÖR mycket som är fint!)Tar dina barn på sig "vad som helst" du tar fram eller är dem bestämda av sig?

Vem gillar kläder/mode mest i er familj? Vem har mest kläder i garderoben? Säljer/skänker du urvuxna kläder?

KRAM!

2010-03-19 @ 15:07:03
Postat av: Sussie

Oj vilka superfynd du gjort. Visst är det kul att shoppa då ;) Jag är också sugen på att shoppa lite, ska nog ta en sväng in till stan imorgon. Kan bli lite avundsjuk på dig som bor i Stockholm med allt det utbudet som finns där, själv bor jag i en småstad. Men, men det får gå det också :)



Ha det bra

/Sussie

2010-03-19 @ 15:09:40
Postat av: prillan

Hallå. Vilka fina kläder du hittade i dag. Vilka kanonpriser. Har försökt att göra kladdkakan i dag. Tror att den blev god. Har du fler recept på några enkla kakor mm?? Kram på er

2010-03-19 @ 15:57:14
Postat av: Mirka

Lisa: Memma är en traditionell finsk påskdesert gjort av bla rågmjöl och sirap. Jag/vi går på utvecklingssamtalen men oftast hoppar jag över de vanliga stora föräldrarmöten om inte de ska handla om nåt speciellt som tex klassresa eller så:-)



Annelie: Linnéa, Kevin, Jennifer, Benny och Selina har eget tycke o tänke om kläder och det blir mycket "tjafs" om vad de ska ha på sig:-D Men jag har lärt mig rätt bra vad man kan köpa åt de som de vill använda:-) Selina är nog den med mest kläder i garderoben:-D Förrut sålde jag rätt mycket kläder på Tradera men det tar sån tid så nu skänker jag bort det som är nåt att ha:-)



Sussie: Man blir ju så glad när man hittar bra fynd:-D Nu åker jag inte till själva Stockholm o handlar utan nöjer mig med de närliggande centrumen och tycker att utbudet är bra där:-)

2010-03-19 @ 15:57:31
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: sargit

När du är i affärer, hamnar du per automatik på barn-/ ungdomsavdelningarna eller brukar du kika på kläder till dig själv också? själv har jag upptäckt att jag inte har ork eller intresse alls att handla/prova kläder till mig själv utan hamnar ALLTID i barnklädesavdelningen ;-)

Lilla My tröjan köpte faktiskt Nadja (min ett år yngre syster) till sig själv, hade själv o köpt en om det bara funnits rätt storlek ;-)

2010-03-19 @ 17:44:49
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Mirka

Sargit: Jag hamnar ALLTID på barnavdelningen:-D Det är ytters sällan jag orkar kolla på nåt till mig själv:-D

2010-03-19 @ 17:59:23
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Himla snygg tröja du köpte till Linnéa:) Skulle själv kunna tänka mig en sån, även om jag är sexton i år. man kan inte bli för gammal för lilla My och mumintrollen:)

Sen vill jag bara passa på att säga att jag tycker om dig och din underbara familj i Familjen Annorlunda:) Följer med spänning din graviditet nu, sk bli roligt att se vad det blir för något:)

2010-03-19 @ 19:18:57
URL: http://lizetthe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra fynd! Har börjat läsa din blogg, vad fin den är och vad bra du skriver. Vi ska få en stadium outlet i Nyköping som är våran grannkommun, toppen!

Ha en trevlig helg/ Sandra, en läsare i Oxelösund!

2010-03-19 @ 20:00:52
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Ellen

Riktigt bra är skorna som du köpte för 80 kr. Mina två tjejer älskar dem. Riktigt bra pris kostat 400 kr innan!

2010-03-19 @ 21:09:01
Postat av: Emma och Kimi

Jag kan bara säga att vinterstövlarna var ett riktigt bra köp! Jag köpte dem till min son inför vintern och han har inte varit varken blöt eller kall en enda gång. Och han har verkligen testat dem genom att hoppa i djupa vattenpölar...



Snacka om massa bra köp du har lyckats göra...

2010-03-20 @ 09:36:26
URL: http://myminirocker.blogspot.com
Postat av: Mirka

Vad skönt att höra att Thors nya stövlar är bra:-)

2010-03-20 @ 23:19:40
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0