Oliver

Oliver har mått relativt bra hela förmiddagen, ätit och druckit både saft och välling men han har spytt upp lite slem 2 gånger. Absolut inget jag kallar för magsjuke-kräkning.
Men han har så ont i benet stackaren:-( Det går bra att krypa och så men inte att stå upp. Tror minnsann att han har fått en förkylning i höften! Daniel hade det när han var i Olivers ålder och symptomen är presis likadana...

Har gått runt och plockat lite, dammsugit, torkat golvet på övervåningen mm
Nu väntar jag på min mamma och syster som ska komma på besök:-) Syrran skulle ta båten hem imorse men resan blev inställd pga all is-problem....


Kommentarer
Postat av: Elin

usch stackars oliver! hoppas det blir bättre snart!:) Tycker ni är en underbar familj och tittar jämt på er på måndagar:) kramar elin

2010-03-06 @ 12:32:56
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förkylning i höften har jag aldrig hört talas om men hoppas han kryar på sig snart.



Mycket färjor som är inställda nu, lite läskigt med de som fastnade ute på havet:-/



Hyvää päivänjatkoa!



/Johanna

2010-03-06 @ 14:24:25
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Sara L

Åh, jag hoppas att ni håller er friska!!! Magsjuka är den värsta av alla "vardags-sjukdomar" som finns tycker jag.



Kul med så pass många uppdateringar! :)



Kram! /Sara



Ps. Vore hur kul som helst att få se lite bilder på gamla och nya lägenheten, är så nyfiken. Jag skulle så gärna vilja se om ni inrett i barnens rum och så nu :) Ds.

2010-03-06 @ 14:57:45
Postat av: cecilia

Fin blogg du har.

2010-03-06 @ 16:08:43
URL: http://carolinasmor.blogg.se/
Postat av: Marlene

Höftsnuva hade min son när han var 1år. Det är tydligen ganska vanligt, min man hade det också när han var liten och en kompis barn hade det nyligen.



Ha det bra!

2010-03-07 @ 07:47:09
Postat av: Ewa

Hej. Hoppas att Oliver snart mår bättre. "Förkylning" i höften har min son Emil haft för några år sen och det gick över på några dagar.



Kram

2010-03-07 @ 09:04:54
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se/
Postat av: jasminen på landet

Fy vad tråkigt när barnen inte mår bra får hoppas han kryar på sig,hur trivs ni i det nya huset?

2010-03-07 @ 09:19:58
URL: http://shoppeling.blogspot.com
Postat av: Helena

God förmiddag

Hoppas ni har haft en lung natt och inga mera Magsjukor

kollar in senare under dagen

jo förkylningsvirus i ben har ett av mina ungar haft och det gjorde ont så det kanske det din lilla stackare har

kram Helena

2010-03-07 @ 09:56:37
Postat av: Susanna

Hejsan!

Här kommer en fråga som inte har något med senast sagda.



Hur gör du för att hålla dig i form?

Man kan verkligen inte ana att du fött 9 barn!

Själv så har jag 5 å ska få mitt 6:te 1 vecka efter du får ditt 10:ende. Jag har i perioder varit väldigt mycket hemma och i stillhet p.g.a att 2 av barnen varit långvarigt sjuka å då har jag gått upp i vikt. Nu är jag i vecka 30 men har bara gått upp 2,2 kg och det beror nog på att jag promenerat ca 2 tim/dag. Har du några tips eller du kanske är naturligt smal? Kram

2010-03-07 @ 11:33:55
Postat av: Helena

hej igen

när jag loggar in påfb så skriver jag ett litet privat med till dej i din inkorg så du vet loggar in där i kväll

kram Helena

hoppas allt är lungt än på magsjukan

2010-03-07 @ 12:25:19
Postat av: Mirka

Sara L: Bilder kommer så fort vår stora dator är i funktion igen (fick världens virus-attack i den precis vid flytten):-)



Susanna: Jaa du, inga hemliga knep här inte....Oftast går kilona av självmant och ibland har jag gått på GI ett tag:-)



Helena: Svarar dig på fb imorgon när det är lite lugnare runt om kring;-)

2010-03-07 @ 15:46:13
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Mirka

helt ok har iaf skrivit nu i din inbox där

kram

2010-03-07 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0