Ny vecka:-)

Så var det måndag igen med skola och dagis:-) Barnen tyckte nog att det var skönt att gå till skolan igen då ingen
bråkade på morgonen och alla kom iväg i tid:-D

Gitta klippte Victors allt för långa hår i lördags och Victor tyckte det var lite jobbigt idag på dagis när han fick såå mycket komplimanger......till slut ville han behålla mössan på huvet:-D

Har bara tagit det lugnt nu på förmiddagen och faktiskt passat på att besvara ett större antal meddelanden jag hade på facebook:-) Bättre sent än aldrig:-D

Nu försöker jag ringa till försäkringskassan......med typ 20minuters väntetid..... Vill veta när jag kan tänkas få lite pengar därifrån då jag har ju varit sjukskriven ett tag nu. Vore kul om man kunde få de till slutet av månaden i alla fall, annars blir det knapert:-(

Ikväll visas det näst sista avsnittet av Fam. Annorlunda:-) Det börjar kännas lite vemodigt så här mot slutet....Ungarna älskar måndag-kvällarna med familjemys framför programmet ju:-)
Hoppas bara att vi får alla avsnitten som tv4 lovat oss så kan barnen få titta på de när de vill.....


Kommentarer
Postat av: samantha

Nej vad tråkigt att det bara är två avsnitt kvar hoppas ni är med nästa gång det börjar sändas igen. Då jag verkligen vill se mer av er mysiga familj.

2010-03-08 @ 14:13:10
Postat av: caroline

Familjen annorlunda är ett kanonprogram och jag följer er och de andra familjerna med beundran. Måste vara ett hårt jobb att samornda allt med alla barn. Tråkigt att säsongen håller på att ta slut, du vet inte om de tänkt göra fler säsonger?

2010-03-08 @ 14:22:16
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/
Postat av: Mirka

Har ingen aning om det blir flera säsonger.....

2010-03-08 @ 14:29:02
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oh va trist att det snart är slut... Älskar ju det programmet! :)

2010-03-08 @ 15:03:27
URL: http://icaibloggen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad tråkigt att det är sista avsnittet, längtar alltid till måndagskvällarna. Ni är världens mysigaste familj, så himla underbara. Jag har även följt din blogg =) Trevlig läsning. Hoppas att vi kommer får möta er familj i nästa "familjen annorlunda ". Kramar på er alla.

2010-03-08 @ 15:51:18
Postat av: Birgitta å Nyfikne Herrn

Vi tycker också att det är tråkigt att det snart är slut! All beundran!

Kram till er alla!

2010-03-08 @ 16:05:44
Postat av: Felicia

Kan bara instämma i det de andra har skrivit. Det blir "tomt" utan Familjen Annorlunda på måndagskvällarna när säsongen är slut. Det har varit härligt att få följa en del av ert liv.



Må gott/Felicia

2010-03-08 @ 17:23:36
URL: http://tullfriatankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är ju med i familjen annorlunda, och jag måste bara få säga att jag ÄLSKAR det pogrammet. Ett av mina bästa faktiskt. Haha. Ska se på det ikväll.

Titta gärna in på min blogg.

Kram!

2010-03-08 @ 18:17:15
URL: http://lovan1997.devote.se
Postat av: sussie

Oj oj redan gått så mågna avsnitt. Ja man har ju följt er varje måndag så vad ska man se på sen om månderna nu då. Ja man kan ju hoppas att det kanske blir fler avsnitt med er. Och gärna att alla familjer är med också. Ja man får verkligen hoppas att tv4 håller sitt löfte med tanke på att dom har klippt bort så mkt som dom har gjort. Om inte minst så för era barns skull. Ha en fortsatt underbar måndag.

2010-03-08 @ 18:21:08
Postat av: Mammafido

Tycker der är jätte tråkigt att det snart är slut. Brukar vika tvätt o titta på er tycker ni är en helt underbar familj. Beundrar er verkligen. Läste reportaget i Allers om er. Har även börjat läsa din blogg. Hoppas ni får vara med i nästa omgång av Familjen annorlunda.

2010-03-08 @ 19:33:50
Postat av: fanny :)

Jag tycker måndagar är jätte kul när det är fam.annorlunda det är så kul!

2010-03-08 @ 19:46:35
URL: http://fannyjooo.blogg.se/
Postat av: Carina Greiff

Vi tittar alltid på er. Jag beundrar er för att ni verkar så lugna jämt. Barnen har nog ganska kul med varandra... Hoppas på en fortsättning..

2010-03-08 @ 21:15:56
URL: http://www.piluttahumlan/bloggspace.se
Postat av: Prillan

Hallå igen. Har just titta på Familjen Annorlunda. Tycker synd att det är bara nåt avsnitt kvar. Tråkigt. Läser din blogg varje dag. Blir glad varje gång. Tycker att du skriver så roligt. Snygg soffa föresten. Kram till er alla.

2010-03-08 @ 21:25:00
Postat av: Helena

Mirka

jag har mailat nu

snygg soffa ni köpt

åå suck varför ska det va sista programet jag villju se mera

ni måste va med om dom ska göra en ny omgång

erik köpte Allas till mej så nu har jag läst

hörs i morgon efter jag varit på akis

kram Helena

2010-03-08 @ 21:37:42
Postat av: PAULINA

Fan Mirka!!!!

Du e min levande gud haha ja e inte besatt men du e min levande gud..

Det är så underbart att se hur underbart ni har det med eran familj... sen tycker ja att ni har sån pli på ungarna fan har sett familjer med 1 till flera barn som har noll koll på ungarna....

Och du klarar det hur bra som helst och du har ändå 9 barn snart 10 det e bara sååååå cooolt!

Du e min IDOL!!!!

Ha de bra så ses vi snart igen längtar sååååå ;)

fan saknar dig på matte lektionerna :( ingen att prata skit med....

KRAM TILL HELA FAMILJEN....

(p.s du måste kopiera denna text och lägga ut på bloggen ja tror att många kommer bli chockade samt sura men det mår vi bara bra av när folk är avundsjuka hahaha ;) <3 d.s)

2010-03-08 @ 21:44:20
Postat av: Frida

Åh vad mysiga ni är!

Hela familjen sitter alltid uppe på Måndagarna och tittar på fam. Annorlunda!



Ha det bra :)

2010-03-09 @ 07:54:51
URL: http://stylebyfrida.bloggagratis.se/
Postat av: Vendela

Ja det är så tråkigt att det bara är ett avsnitt kvar nu!! Vet du om det blir aktuellt med nya avsnitt sedan??



Tur att man har era bloggar att följa istället, annars hade det varit riktigt dystert :-)

2010-03-09 @ 08:32:39
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Marie Kylén

Hej hej.. Ja jag känner lika dant som er.. MKT VEMODIGT att nästa måndag är det sista programmet av er alla goá familjer..

Hoppas ni är med igen om ni blir tillfrågad=)

Haha,skratta gott när gubben din först var ANTI mot badet,och sen var det han som inte ville åka hem,hehe.. så det kan bli,,hihi..

Till helgen fick vi ORDER från våra småttingar att vi oxå minsan borde åka till vattenpalatset,hmm.. jaja.. får väl göra det då,sa vi.. LER.. Så till helgen tänkte vi besöka LERUMBADET,där ska oxå finnas sånt som ni va på-- Vi bor i Göteborg,och har ju ÅBY BADET,men man tröttnar på samma samma..

Hoppas ni har det gott i alla fall,mina goingar,hehe..

stoooor kram från Göteborg..Hälsa hem,OK..

2010-03-09 @ 08:41:59
URL: http://babymyz.blogspot.com
Postat av: Lina

Så trist att det är näst sista avsnittet....

Men kommer ni att spela in fler säsonger ??? Hoppas

2010-03-09 @ 08:57:55
Postat av: Helena

hoppas det gick bra med försäkringskassan

helena

2010-03-09 @ 09:02:55
Postat av: Linda

Hej!

Det är så kul att se hur ni har det med alla trollen! Är nyinflyttad i Sthlm och såg i sista avsnittet att ni var på ett badhus med "äventyrsbad" som såg kul ut för barnen, vilket badhus är det?

Kram!

2010-03-09 @ 10:26:30
Postat av: Frida

Hej!



Vill bara säga att jag blir så himla lycklig och varm i hjärtat av att se er och de andra familjerna i programmet.



Ni är ju underbara, så otroligt kärleksfulla och fina människor.



Får lust att ha en lika stor familj jag, det handlar om att se möjligheter istället för problem och hinder !!



Åh, vilken lycka att ha så många barn!!!



Ta hand om er och tack för att ni bjudit in oss tv-tittare i er vardag!



2010-03-09 @ 11:03:03
Postat av: Ewa

Hejsan. tråkigt att det bara är ett avsnitt kvar, hoppas att det blir fler säsonger. Är så kul att få följa familjen. Tur att du har bloggen.

Kram

2010-03-09 @ 11:06:49
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se/
Postat av: anna

Hej Mirka

Roligt att ha hittat din blogg så att man kan fortsätta att "följa er" även efter att det sista avsnittet har sänts. Dottern som tog hand om soffan i gårdagens avsnitt är det bara makens eller din dotter också? Har ni fler barn som är utflyttade? nyfiken

Undrar också hur mycket sponsring ni fått för att vara med. Men det kanske inte du får svara på för tv4? :-)

Jättehärlig säsong tycker jag med tre härliga familjer - ser gärna en fortsättning!

Kram

2010-03-09 @ 11:36:37
URL: http://liteta.blogspot.com
Postat av: Mirka

Tack för alla kramisar jag/vi får:-)

Vi får väl se om det blir flera säsonger och om de ens frågar oss då igen....det vet man ju aldrig....

Men men, Det har varit en rolig resa och ingen i familjen ångrar vår medverkan:-D



Paulina: Ha ha ha, du tar väl i lite nu:-D Kom och hälsa på snart igen;-) Krama Milton från mig;-)



Linda: Vi var och badade på Fyrishov i Uppsala:-) Det finns ett äventyrsbad i Södertälje med;-)



Anna: Emmelie är Peters äldsta dotter och han har 2 till barn (18 o 16 år) sen tidigare;-)

Vi fick lite "smått o gott" i sponsring....dock kanske inte allt som vi blev "lovade" om....Men men, vi klagar inte:-D

2010-03-09 @ 12:01:17
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0