Nästan alla samlade:-D

När jag hämtade barnen på dagis igår, kom Emmelie och mötte oss där och följde med oss hem:-)
Även Mikaela kom precis i samma veva när vi kom hem:-)
Så igår var heeela familjen samlad förrutom Danne då:-D

Lagade kyckling och pommes till middag och efteråt ville Linnéa att Emmelie skulle hjälpa henne med läxorna.
Linnéa brukar ta hjälp av Emmelie och det brukar bli mycket mupperi kring läxläsningen men kul har de:-D:-D



Även de mindre barnen tycker att det är kul att "hjälpa" till med Linnéas läxor:-)

Mikaela är skitsvår att fota, hon vill inte vara medgörlig alls och vänder på sig så fort hon ser en kamera...
Så jag försökte göra så gått det gick:-D


Men de här linslusarna har jag inga som helst problem att fota:-D

Alice, Oliver och Victor

Och Thor:-)


Jag var hur trött som helst när barnen hade lagt sig och somnade kl.20.30 så det blir till att se reprisen av Greys Anatomy på söndag:-D

Idag började jag i tvättstugan redan kl. 9.30 (tvätt-tid kl. 10.30 egentligen)då det var ledigt....tur då jag hade extra mycket tvätt idag.
Har plockat undan, dammsugit, diskat mm....
Gitta hälsade på innan hon åkte till jobbet så då fick jag lite sällskap nere i tvättstugan också:-D

Idag är jag då i v.34+0!
Magen växer och blir framförallt tyngre:-)


Jag har börjat svullna lite om händerna/fingrarna så har nu tagit av mig ringarna....Det hade inte varit kul att behöva klippa bort de....Fick göra det med en guldring när jag väntade Jennifer och Benny.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande! Brukar dina barn komma lite tidigare eller senare?

2010-03-25 @ 15:15:53
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Prillan

Hallå. Vilken fin mage du har fått. Blir faktiskt lite avensjuk. Tyvärr är jag lite för gammal för ett till barn. Hade jag varit tio år yngre hade jag gärna skaffat ett till. Min lilleman fyller 8 nu i april. Ha en bra kväll. Jag älskar bara din blogg. Läser den varje dag. Kramar till er alla. Prillan

2010-03-25 @ 15:28:37
Postat av: Ewa

Jättefin mage, man blir lite avundsjuk. Men vi har bestämt att 8 barn är lagom för oss, nu får jag vänta på barnbarn istället. :)

2010-03-25 @ 15:47:13
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Å vilken härliga bilder^^

2010-03-25 @ 16:21:37
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: jenny - mamma till elina

fin mage! vet ni om det blir en pojke eller flicka?

saknar och se er i tv-rutan!

2010-03-25 @ 16:42:34
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: elin

skuelle gärna vilja se hur era barn ser ut nu, det verkar som de har förändras lite, Alice har ju blivit en riktig gulli tjej ( som hon var innan med ) kände nästan inte igen henne :D

2010-03-25 @ 16:43:32
Postat av: Anna i täby

Fin mage =)



Hur känns det att få barn ?? är det jobbigt när man får sitt första?? får man mycket ont när man väntar??



jag ska inte skaffa en men älskar barn <3=)



kramar till er

2010-03-25 @ 18:16:17
URL: http://annaslive.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vilken fin mage =)

2010-03-25 @ 19:09:18
Postat av: Aina Karlsen

Vad kul att kunna följa er här på bloggen nu när serien är slut....

Härliga bilder på barnen:-)

Saknar min mage. Har en liten kille som är 4,5 månad. Han är våran prins....Gå gärna in på min blogg, där finns bilder på honom.



Till Anna i täby kan jag säga att det gör jätteont att föda. Det är det värsta med ändå det bästa man kan vara med om:-)

2010-03-25 @ 20:51:35
URL: http://akk76.blogspot.com/
Postat av: Sara L

Kul läsning :D Mysigt ni har det!



Kram!

2010-03-25 @ 22:17:24
Postat av: Maria

Hej Mirka.

Fin mage du fått. Va roligt att de äldre syskonen bor nära er. Söta barn ni har. Ha en jättebra dag.

Kram Maria

2010-03-26 @ 07:16:48
Postat av: linda wiklund

oj vilken stor fin mage du fått :) nu e det inte länge kvar :) kram

2010-03-26 @ 09:07:02
URL: http://babyangel1982.soclog.se
Postat av: anna

Hej!

Har ngn av era barn haft kolik eller andra besvär som resulterar i skrik när de varit små? Min grabb, 3 månader den 30/3, skriker jättemycket och är nöjd väldigt sällan. Jag tror det är kolik men har inte fått veta ngt av BVC eg. Tänkte eg bara kolla om du har några erfarenheter att delge med tips och råd.

Vill du inte skriva svaret här eftersom det kanske inte är så relevant för mer än mig(?) så går det bra att maila mig eller skriva det i min blogg.

Kram

2010-03-26 @ 12:26:53
URL: http://liteta.blogspot.com
Postat av: anna 2 barns mamma

Ååå vilken härligt fin grav mage du ha...

2010-03-26 @ 12:35:55
Postat av: Mia

Vi är nästan synkade, gravidmässigt. Jag är 34+6 idag och ja, jag håller med, det börjar bli tungt!! :)



Ha en fin helg!

2010-03-26 @ 12:40:50
URL: http://miaspearls.blogspot.com
Postat av: Susanna

Jaa, nu kan man se på magen att det inte är långt kvar! Så himla spännande!

Och det är samma här, gravid i vecka 33+5.

Ha en skön helg och njut för snart är magen "borta"!

Kramar

2010-03-26 @ 14:05:53
Postat av: bella

Jag använder oxå den dära champion engelska boken :P

2010-03-27 @ 13:35:43
Postat av: Jessica 20 & Gravid

Hejsan! Såg er då ni var med i anorlunda familjen och jag älskade verkligen programet :)

Men gud vi ska nästan ha barn samtidigt skilljer en vecka ca. Hoppas du mår bra och hela familjen!

Kram

2010-03-29 @ 12:58:16
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0