Mvc

Idag hade jag tid hos bm kl.10 så jag, Jennifer och Benny stressade iväg efter dagislämning.....jag var tvungen att köpa bussremsa så vi fick lite bråttom.....
Det blev ett rätt kort besök hos bm idag, inga provtagningar denna gång förrutom blodtrycket.
Magen växer som den ska och hjärtat slog så fint så:-) Jennifer och Benny var rätt fasinerade av att få höra hjärtljudet:-)

Stannade till vid Ica innan vi tog bussen hem igen.

Anneli M med sina barn och Hanna kom på besök:-) Strax efter de kom även Ammie och strax efter henne kom Helen så det blev fullt hus ett tag fram över:-D

Ute är det snöigt värre *blää* När ska eländet ta slut egentligen??? Så läser man på Aftonbladets (eller var det Expressen??) löpsida "Nu är våren här"!  Var fan då nånstans???

Kommentarer
Postat av: sussie

Hej hej!!

Stackars dig med mer snö. Här nere i skåne är det vår. Lite minusgrader på kvällen/natten.Föjlt av sol och ca +5 på dagen. Riktigt nice. Men Mirka misströsta inte för våren kommer till er med snart ska du se. Kan säga jag blev impad 36 vagnar på 9 barn det kallar jag inte illa. Men klast är man ute mkt med barnen som ni verkar vara så sliter det på vagnarna med. Men jag är impad trotts allt. ha en fortsatt bra dag och tänk posetivt våren kommer även till er.

2010-03-04 @ 15:54:18
Postat av: Mirka

Sussie: Ooh, +5 grader låter ljuvligt i mina öron:-D Längtar verkligen:-)

Ang. antalet vagnar så har det inte så mycket med slitage att göra utan jag som vill bara byta och testa på nya vagnar:-D

2010-03-04 @ 16:24:24
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan!

Följt er på tv och blev glad när ja hitta din blogg.

Ser att du älskar barnvagnar..

det gör jag oxå.. jag har 3 barn och har tappat räkningen på hur många jag haft nu.. hihi

Ta hand om er!

kram johanna

2010-03-04 @ 16:32:02
Postat av: Fröken M

peppar-peppar så skiner faktiskt vårsolen i karlstad =) Kul med en ny liten bebbe ! När är han / hon beräknad ?

2010-03-04 @ 16:37:49
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: marie

hur långt är du gången? : )

2010-03-04 @ 17:15:49
Postat av: Mirka

Jag är idag i v.31+0 och hon är beräknad till 5/5 :-D

2010-03-04 @ 18:54:47
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

har tidningen kommit ut nu visst var det Allers

mvh Helen<

2010-03-04 @ 21:41:55
Postat av: Susanne Johansson

Hejsan!! Hela familjen

Har följt familjen annurlunda..hela tiden o aldrig missat nått,,alla familjer är underbara,,men er fastna jag för direkt...ni är en underbar familj,med så fina goa barn..o du o din man är helt fantastiska,,vilket tålamod o engagemang ni har,,fattar inte att ni orkar..tänkte speciellt på när din man målade rummet o alla fick va med o måla,ni fick färg överallt..men tog det så bra..o sen när du gjorde födelsedagstårtorna..samma där,,är full av beundran vilken fin familj ni är..Kramar o lycka till med barn nr.10

2010-03-04 @ 22:15:57
Postat av: Elin

Vi har vår och jag bor i skåne.. :)

2010-03-05 @ 09:04:34
Postat av: sussie

Wow och min man säger jag är tokig när det gäller vagnar. Men jag har hittat min överman nu. Sen o andra sidan har du snart 5 barn mer än mig. Men trotts det starkt jobbat med 36 vagnar.

2010-03-05 @ 09:26:19
Postat av: Annica

Tidningarna skriver allt de kan för att få sälja. Men nog undrar man när våren ska komma och framförallt hur ska det gå till när all denna snö ska försvinna. Lycka till med graviditeten!

2010-03-05 @ 09:27:35
URL: http://mizhakatt.bloggplatsen.se/
Postat av: Susanna

Åh, jag blir såå avundsjuk! Jag vill oxå ha en ny barnvagn! Gärna en turkos/blå! Men jag e arbetslös å nu fick även min man gå (från IAC) å vi har snart 6 barn så den gamla med dåligt chassi får hänga med så får d bli en sulky senare ist.

Men jag är glad för din skull =)

Många kramar!

2010-03-05 @ 15:56:46
Postat av: Mirka

Helena: Japp, den är ute nu:-)



Susanne Johansson: Tusen tack:-) Kram



Elin: Är liiite avis:-D



Sussie: Ha ha haa, jag hade säkert haft ännu fler vagnar men med tvillingar har inte utbudet varit så himla bra när det gäller vagnar:-D



Annica: Tack:-)



Susanna: Jag har varit såå duktig och inte bytt vagn sen Thor var runt 7 mån (fick dock en vagn i sponsor i höstas), Så nu kliar det verkligen i fingrarna:-D

2010-03-06 @ 07:32:27
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0