Liten uppdatering:-)

Det verkar som att vi har klarat oss otroligt bra från magsjukan denna gång *peppar peppar*!
Inga som helst tecken på nya fall ännu i alla fall:-)

Oliver sov några timmar under dagen igår och efter det verkade han och hans ben må hur bra som helst igen så nu är vi tipp topp allihopa:-)

Min mamma, syrra och Denise var på besök igår och det var livat värre:-D Ungarna var rätt rastlösa och när Denise kom fick de ännu mera "ved i brasan":-D De fick i alla fall leka av sig ordentligt med kusinen, nu dröjer det till påsk innan de ses igen....

Idag hade jag tvättstuga kl.7 men strömmen kom på först kl.7.30 så där förlorade man viktiga 30 min i tvätttid *mutter mutter*.
Vi har möblerat om i småbarnens rum och Peter har fixat med databordet.....Bara den är i ordning-gjord så kan han börja ta itu med datorn sen:-)
Det mesta är ju på plats i lägenheten men pö om pö kommer vi på andra, bättre lösningar mm så saker flyttas runt lite fortfarande:-D Och vi trivs väldigt bra här....längtar till snön är borta så man kan fixa till uteplatsen med:-)

Kommentarer
Postat av: Helena

ÅÅ vad bra att Oliver inte har ont längre

du skulle beh ha en tvättmaskin och tumlare inne i radhuset kan nästan förstå var ni hyrt huset nånstans eftersom jag själv är uppvuxen i märsta och va jämt i valsta med "gänget# micke va med han ochså men då tyckte jag han va spydig haha men det va ju hans sätt att va då

min bror har bott på mångatan eller vad den heter men nu bor han i sigtuna

håller tummarn ännu hårdare så ni klarar er från magsjukan

kram Helena

2010-03-07 @ 16:03:14
Postat av: Johanna

Va skönt att ni klarade er:-)



"Pö om pö" har jag ALDRIG hört någon säga förrut. Roligt uttryck:-)



Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa:-)



/Johanna

2010-03-07 @ 16:12:10
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: sussie

Viken tur ni haft. Det hade inte varit kul om ni hade insjuknat en efter en. Skönt dom har kunat leka och springa av sig nu när deras kusin med varit här. ja jag kan förstå att du längtar till snön e borta. För det gör jag med även om nästan all snö här nere i skåne är bort. Men vi har det kallt på nätterna än. Hoppas att ni snart kommer hellt iordning i er nya lägenhet. hade varit kul med lite bilder på dn. Ha enfortsatt bra söndag.

2010-03-07 @ 18:24:47
Postat av: isabelle

kan ni inte visa en bild på det nya huset ??

2010-03-07 @ 18:28:55
Postat av: charlotte

kan du inte lägga ut lite bilder på den nya lägenheten:)?

2010-03-07 @ 19:40:19
URL: http://charl0tte.bloggplatsen.se/
Postat av: Carol

Vad skönt!

Magsjukan är hemsk, och man kan ju bara tänka vad jobbigt om ni som är en så stor familj blir drabbade.. uscha!

Vi har klarat oss bra här med.. peppar peppar var det ja Jag o pappan varsin gång och stora tjejen 2 ggr, men av väldigt lindrig variant!



Ja, har ni hittat ett annat boende?

2010-03-07 @ 20:51:43
URL: http://noellesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0