Lite strunt bara:-D

Sitter och väntar på att gubben ska komma hem och att min mamma ska komma, vi kanske hinner med en kopp kaffe innan vi ska dra iväg tänkte jag:-)
När vi kommer hem ska vi ut och grilla med barnen, årets första utegrillning:-)

Operation fixa-vår-stora-dator har idag påbörjats av Peter så nu dröjer det inte länge tills jag kan börja lägga ut bilder igen:-)

Har hunnit dammsuga 2 gånger idag redan och tycker att jag plockar upp leksaker, kläder mm hela tiden! Thor älskar att klä på sig speciellt skor gillar han så han tar på sig det första bästa han hittar....går runt lite...klär av sig...hämtar nytt att ta på sig...och så hålls det på:-D Men han är bra tjusig när han kommer i blöja, nån av syskonens skor, Selinas rosa Hello Kitty-mössa mm:-D

Nä, nu är jag bra kaffesugen (inte druckit kaffe ännu idag, dricker thé på morgonen).....

Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh ser verkligen lillpojken framför mig när du beskriver det så , det är så charmigt när dom börjar att klä ut sig :-) ...



Hoppas ni finner vagnen du söker idag !



Snabb fråga , vilka årtal är dina barn födda ? :)

2010-03-13 @ 13:02:13
Postat av: Emelie

Kolla in tävlingen i min blogg! :)

2010-03-13 @ 13:46:53
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej, vad glad jag blev när jag hittade din blogg! Har fastnat för familjen annorlunda och din familj. Ni är underbara att titta på! Kommer att sakna er på måndagskvällarna! Hoppas ni får en trevlig fortsättning på helgen. Kram

2010-03-13 @ 21:53:18
URL: http://123minsida.se/malmbergarna
Postat av: Ewa

Känner igen det där med att man plockar saker och kläder hela tiden, tänker ofta att man borde vänta med att städa undan till barnen sover men så blir det aldrig. Man kommer ju knappt fram till slut. Ska bli skönt när våren kommer på riktigt så man är ute mer än nu. Ha det så bra

2010-03-13 @ 22:36:19
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se/
Postat av: anna 2 barns mamma

Hoppas ni fick en underbar grillning....

2010-03-14 @ 09:37:16
Postat av: Ingrid

Kikar in och läser. :)

2010-03-14 @ 15:46:52
Postat av: Helena L

vill inte att det ska va sista programet hoppas på flera

ha en bra dag

mina ungar är lediga från skolan idag få se vad vi ska göra jag har ju sån ryggvärk så allt känns lite jobbigt

2010-03-15 @ 09:08:51
Postat av: sandra

hiiiade din blogg, tänker absolut fortsätta läsa =D Hur gammal var du när du blev mamma för första gången? :D

/Sandra (2barnsmamma)

2010-03-15 @ 11:08:08
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: Mirka

Sandra: Jag hade precis fyllt 25år när Kevin föddes:-)

2010-03-15 @ 11:12:58
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0