Hello:-)

Jag skyndar fram i snigelfart just nu.....Orken börjar sina lite:-D
Det börjar kännas ordentligt nu att man är i slut-tampen och det trycker ner rätt friskt när jag går. Det börjar även göra ont i blygbenet vilket är mindre skönt. Men det är ju som det brukar vara de sista veckorna i mina graviditeter:-D

Emmelie kom och hälsade på igår och åt middag med oss. Spaghetti och köttfärssås:-)
Jag hade tvättstuga från kl.17.30 så vi gick ut allihopa efter middagen och fixade med uteplatsen.....Eller Peter och barnen fixade o hade sig och jag var i tvättstugan och hann även rengöra utemöblerna som Peter kom hem med:-D

Barnen slocknade fort, alla var jätte trötta:-D
Vi slötittade på CSI-triologin....

Imorse städade jag lite på förmiddagen och sen kom Anneli M och hälsade på:-)
Hann fota kläderna som ska läggas ut på Tradera innnan jag hämtade barnen.....Nu ska man även orka lägga ut de:-D

Idag ville barnen äta pannkakor och medans jag hade fullt upp med det så lyckades Thor ta osten från kylen och börja äta på den:-D


Victor, Oliver och Alice lekte snällt i rummet:-)


Linnéa, Selina och Benny var ute på gården och Jennifer hos en kompis:-)

Nu väntar jag på att Peter ska komma hem:-)

Imorgon ska jag ta itu med vår gamla källare då containern finns på plats nu.


Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Julkläder i mars? :D

2010-03-31 @ 19:43:13
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Anna

Hej! Skulle vilja veta vad du heter på tradera när du har saker ute där

2010-03-31 @ 20:33:38
Postat av: Jannice Lindell

Full rulle de verkar ha varit!!! =) Ja,jag tycker de sista veckorna va värst. Då gick man och hade ont nästan hela tiden och ryggen tyngde ner. Jag måste bara säga att du är duktig som har så många barn. Jag ser upp till dig och Peter att ni har så många barn. De är ju jättekul!!!=) Å,vilken ork du har när du är gravid med =) Kram

2010-04-01 @ 00:09:37
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Mirka!

Tänker på dig nu och känner med dig det är en jobbig tid de sista veckorna och då är det inte lätt att va alla till lags. Du är en supermamma som orkar med alla barn endå. En stor kram till dig. Vill bara skriva att jag älskar denna blogg är så roligt att följa er hoppas att du orkar fortsäta skriva till oss. En stor kram till dig. Hälsn. Maria

2010-04-01 @ 07:37:39
Postat av: Annica

kikar in och önskar er en fin påsk!!!

2010-04-01 @ 11:30:55
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: cilla

Kul att din yngsta också leker stor råtta i väntan på maten :-) det gjorde vår yngsta i går morse när han tyckte frukosten var sen.... Vad kul att ni har fått en uteplats att rå om. På vår tomt på landet är det fortfarande närmare en meter snö, så trädgårdsarbetet lär få vänta ett tag till.



Varma vårhälsningar Cecilia Öijwall

2010-04-06 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0