Tävlar lite till:-D

Jag tävlar hos Egomamman om en inbjudan till bloggsvar:-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Mirka o Peter!

Skriver igen då jag inte fick svar förut... Min fråga va hur gör ni för att era barn sover tysta o hela nätter ink Nellie? Har en på 2½ år som inte sover tyst eller hela nätter

2010-06-22 @ 09:18:04
Postat av: Mirka Norrström

Lisa: Jag har funderat på det där med sovandet och har nog inga bra råd tror jag.

Alla våra barn har sovit bra från 7-8 veckors ålder, kanske för att de har ätit ersättning då?? Vet att många som helammar får göra det även rätt länge på nätterna....

Alla barnen har fått lära sig att somna i sina sängar runt 8 månaders ålder och det kan ha tagit ett par dagars vänjing då vi lägger de i sängen, pratar lite och säger godnatt, går ut ur rummet, blir det skrik så går man in efter en stund och kanske stannar där en stund och går ut igen. Gör så tills de somnat. Vi har fått mera problem när de blivit runt 2-3 år då de kan komma in till vår säng under natten...men det tar jag, är för trött för att börja "bråka" med barnet då:-D

2010-06-22 @ 09:47:27
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack för svaret

2010-06-23 @ 10:01:50
Postat av: Ingrid

Inne och hälsar på. :)

2010-06-23 @ 19:48:41
URL: http://lagomtnormativt.blogspot.com
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Du hade kunnat få en gratis av mig, Haha. =) Har 3 inbjudningar att ge ut ^^

2010-06-24 @ 15:15:03
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0