Måndagen avklarad:-)

Nu har vi överlevt en till måndag:-D Tyckte att den här veckans avsnitt var lite små-pinsam....... Allt detta med graviditeten kändes så....uppgjort liksom:-D Vi visste ju redan mycket väl att vi var gravida mm så det var lite svårt att få fram de äkta känslorna ha ha haa Tolka mig inte fel nu för glada var vi absolut men att försöka få fram den första "jag har plussat"-reaktionen var inte lätt framför kameran speciellt:-)

Tack så himla mycket för alla de fina kommentarerna vi får, de värmer otroligt mycket ska ni veta:-)

Sen vill jag tacka mina goda vänner Gitta och Linda för att de försvarar oss på tv4.se så slipper jag göra det själv! Ni gör ett bra jobb tjejer:-D Love you;-)

Nog för att jag var tvungen att skriva lite där imorse ändå.....:-D

Jag är inte patriotisk för 5 öre och känner mig svensk men nog måste det försvaras ändå när någon kallar mig för halvfinne:-D Jag är ju en äkta finnbolle vare sig jag vill eller inte och rätt ska vara rätt:-D :-D

Jag skrattade gott åt Linnéa när hon, efter sitt lilla tjafs med Kevin på kalaset, pekade finger åt Kevin när hon trodde att ingen såg:-D:-D Busted :-D

Nu ska denna arma finne få på sig varma kläder och åka till en sjukgymnast;-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket roligt avsnitt det var igår. Grattis till graviditeten! Jag tycker du är helt fantastisk, sitter och bakar tårtor med alla barnen runtomkring! Så fina de blev! Man får ju nästan skämmas som tycker det är jobbigt att baka med två barn ;) Det är faktiskt en sak som jag verkligen gillar med detta program, man får lite perspektiv på sin tillvaro.

2010-01-26 @ 09:57:36
Postat av: carro

Exakt hur gör du dina fina tårtor? Gör du bottnar själv? Hur får du tag i sån marsipan? Hur får du på den så jämnt? Min man sa "hon borde jobba som konditor" när han såg dina tårtor!

2010-01-26 @ 10:10:46
Postat av: Pia

Grattis till bebisen i magen! När har du bf? Brukar dina förlossningar gå snabbt? Kan du på förhand gissa vad det är för kön på bebisen i magen med alla skrockmetoder, som hjärtslag, magens form, illamående m.m? Lycka till!

2010-01-26 @ 14:05:41
Postat av: Jonas

Hej på er! Såg på er igår igen - gud vad gulliga och duktiga ni är.



Hälsa brorsan och övriga i familjen

Jonas

2010-01-26 @ 14:43:09
URL: http://www.swedenabroad.com
Postat av: Erika

Ni verkar vara en underbar familj! Vill hoppa in i tv:n och vara med när jag tittar på er:) Modigt av er att låta hela svenska folket få ta del av erat privatliv med tanke på alla elaka människor som finns där ute. Dom har så mycket att lära utav er, ni är underbara människor!

2010-01-26 @ 15:26:55
Postat av: Linda

Får börja med att säga vilka super föräldrar ni är!!

Och vilka fina barn ni har!!

O bara grejen att du verkligen låter alla dina ungar vara med o baka!! Finns dom som tycker det är nog jobbigt att baka med ett barn!! O vilka fina tårtor du gör!!

Tror ja att barnen blir glada av dem!!

En stjärna på himlen till er för det gör för era barn!!

Man blir varm i hela hjärtat!!

O lycka till med kommande familje medlem!!

2010-01-26 @ 16:45:34
URL: http://mojikanan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis till den kommande bebisen! Jag tycker det är tufft av er att klara av så-många-barn-siutationen så bra, ni verkar väldigt stabila både du och karln och det måste man väl vara med så många knattar.

Ha en trevlig kväll!

2010-01-26 @ 18:12:08
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej svejs blir jätte glad när det skrivs så mycket fint till er för det är nu ju värda.

Helt stört skönt att Linnea inte trodde någon såg detta finger till kevin haha hela svenska folket bara hahaha.

Kram på er alla.

Hoppas vi ses på lördag

2010-01-26 @ 18:29:42
Postat av: Mia Fridh



Gillar er också

2010-01-26 @ 18:41:22
Postat av: Vendela

Grattis till bebis i magen!



Jag tyckte det var ett så fint avsnitt! Ni har många barn, och man märker verkligen att ni älskar dem - och glädjen när ni plussade för 10:e gången var nästan rörande :-))

2010-01-26 @ 18:49:30
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Katri

Kikar in.. Jag följer programmet Varje Vecka :)

2010-01-26 @ 19:48:18
URL: http://marianova.com/users/tjejen1978/blog
Postat av: Anna

Underbart program och ni verkar va en underbar familj. Själv har jag bara två barn och kan absolut inte förstå hur ni kan vilja ha så många barn, menar det inte på ett negativt sett. Jag tycker det är precis lagom som jag har det. Tur att vi alla är olika. Beundrar er verkligen för ert intresse för alla barnen. Modigt av er att vara med i tv.

Ni är verkligen toppen.

2010-01-26 @ 20:10:07
Postat av: jenny

Guuu vilka fina tårtor du gjorde i gårdagens program. Underbar familj att titta på. Jag har ju följt din blogg ett tag nu och kunde glatt påpeka för hela min familj att gravtestet kommer att visa +,,,för det visste jag ju genom bloggen redan=0).-

Fina blommor du fått! De är man värd som hemmamamma!

2010-01-26 @ 21:22:56
Postat av: sussie

Hej!

Jag kan tänka mig att man tyckte det va lite pinsamt när man skulle spela ovetande ang graviditeten. Hoppas att allt snart löser sig så du inte har så ont. Måste med säga jag är verkligen impad av er. Ni e så många och bor i en så pass liten lägenhet med alla. Jag har själv 5 barn och skulle aldrig fixa det. Men det är klart man hade nog allt kunat anpassa sig till det med. Vill även säga det va jättefina tårter ni gjorde i det sista programmet. Ha en fortsatt bara vecka.

2010-01-27 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0