Inte haft tid.....

Har haft dåligt med tid för att blogga........inte för att jag inte har velat men ibland räcker inte tiden till bara;-)

Jobbade mån-tis....50% "bara" (=6tim/dag) men det har tagit på orken och krafterna.
Det har gått bättre att jobba halva passet men ändå så känns det i ryggen riktigt ordentligt:-( Men kör så länge jag orkar....

I måndags hade vi en trevlig men alldeles för kort chatt-stund med tittarna efter Fam. annorlunda:-)

Jag/vi vill verkligen tacka alla fina människor för deras underbara och snälla kommentarer:-)
Och så ger vi fan i att bry oss om vissa enstaka idiotiska kommentarer;-)

Idag har jag varit iväg och shoppat lite med Anneli M och Gitta.....hittade massa fint smått och gott för väldigt bra priser:-)
*Det blev lite kläder åt bebisen
*gumpaskor, nya vantar (då de har blivit av med 3par vantar under 2 dagar i skolan*morr*) och byxor åt Jennifer och Benny
*Klänning och byxor åt Alice
*pyjamas åt Oliver
*Vinteroverall och vantar åt Thor
*Strumpor åt Jennifer, Linnéa och mig
*trosor åt Linnéa
*Dop-present åt Milton
*BH åt mig

Jag hinner inte svara på vissa frågor just nu men kommer att göra det imorgon;-)

Nu ska vi äta middag....Lasagnette:-)

Kommentarer
Postat av: Milla

Missade att man kunde chatta med er efter programmet. Hoppas det är ok att ställa frågot på din blogg...

Undrar när, var och hur du och Peter träffades?

Är du gravid i programmet som går nu eller blir du det senare?

Är det inte slitsamt för kroppen att "jämnt" vara gravid? Lycka till med alla barnen och mannen!

2010-01-20 @ 17:21:23
Postat av: Anonym

tar din man ansvar för dem två barn han har i ett tidigare förhållande?

2010-01-20 @ 20:28:42
Postat av: Mirka

Hej Milla! Jag lärde känna Peter via hans äldsta dotterns mamma som han fortfarande var god vän med. Vi var vänner under 3-4år och blev ett par ett tag efter att hans andra förhållande hade spruckit.

Blev gravid under insprlningen:-)

Kan känna i ryggen lite grann....får lättare ont mm.



Anonym: Peter har 3 barn sedan tidigare. Vi har alltid haft bra kontakt med de alla och hans son (18år om en månad) bodde heltid hos oss från knappt 2-års ålder fram till i våras (ca 16 mao).

2010-01-20 @ 20:58:54
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

Har bestämt mig för aldrig mer klaga på att vi har trångt efter har sett hur ni bor. Är superimponerad att ni står ut med varandra på denna ytan. Blir det inte mycket gräl? Man går ju nästan "på varandra."

2010-01-20 @ 22:08:56
Postat av: Mirka

Carina: Man vänjer sig vid trågboddheten och visst bråkar vi....men tror inte att vi gör det mera än någon annan:-)

2010-01-21 @ 10:27:28
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0