Helgen....

Vi hade en mysig eftermiddag igår med god mat och fika efteråt:-)
Min mamma kom och åt tårta och muffinsar med oss......jag åt alldeles för mycket och blev så där äckligt mätt:-D

Idag har jag städat hela förmiddagen! Städade upp under ungarnas sängar, vardagsrumssoffan och kökssoffan...ni vet såna där jobbiga ställen som man inte orkar ta varje dag direkt och det samlas ju så mycket skit där med:-D

Vi har nu bestämt oss för att även leta efter ett stort hus att hyra, någonstans runt Uppsala eller Stockholm-Norrtälje (så Peter har max 1,5tim arbetsväg)! Hoppas att vi hittar något passande inom kort (kom gärna med tips*s*)!

Hittade ett enormt hus på 430kvm men då måste vi hitta 1-2 andra att dela den med.....annars blir det alldeles för dyrt för oss.....

Vi får se och hoppas på det bästa:-)

Peter tömde sin kamera idag och det fanns med bilder från vår Finlands-resa:-)

Vi var ju där och hälsade på mina morföräldrar och hittade nu ett fint kort på mig med Thor, min mamma och mina morföräldrar:-)



Nu har Peter tagit med sig några av barnen för att åka och titta på det stora huset, mest så att vi ser hur området ser ut mm. Jag slappar med de mindre innan det blir dax för att börja laga middag mm:-)

Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Vill ni bo nära till affärer eller går det att det är en bit ifrån?

Här runt Norrtälje finns det hus att hyra men då får man ge sig ut en bit från stan. Men har man bil så går det ju det också. :)



Kram Kram

Lillmonster med 8 barn och snart mormor

2010-01-11 @ 10:40:39
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Mirka

Helst relativt nära staden eller med viss bussförbindelse eftersom jag inte har körkort ännu;-) Hur hittar man dessa hus??

2010-01-11 @ 15:56:43
Postat av: Terese

Titta på blocket.se där finns det mycket villor ute att hyra.

2010-01-13 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0