Det var lugnet före stormen:-D

Sicken tur att man tog det lugnt på dagen för det behövdes med tanke på stormen som sveper över just nu här hemma:-D
Fick med mig trötta och allmänt små-bråkiga barn hem från dagis/fritis!
Före maten var Jennifer och Benny i sitt esse och små-muppade om presis allt......De fick, efter deras önskemål, pannkakor till middag och nu håller de flesta på att turas om att spela (läs bråka om) WII .... Jag låter de hållas på så länge det inte går i överstyr....det är ändå sängdax inom kort:-D
Alice sitter dock i lugnans ro och läser bok i soffan:-)

Jag är allmänt konstig i magen och tror att det är magkatarren ger sig till känna lite lätt så där....

Gubben min är på väg hem efter att ha stannat till på Maxi för lite mat-handel:-)
Vi ska gotta oss med en god köttbit senare ikväll när barnen sover:-)

Kommentarer
Postat av: Tess W

Skönt att höra att dina är precis som mina och bråkar med varandra fast mina bråkar när de spelar Playstation i stället(och om att annat också;)



Vi ser verkligen fram emot måndag jag och äldsta dottern 9år! ska bli så kul att få se er i "verkligheten"!



Hoppas magen fixar till sig min bråkar också lätt och det är så tröttsamt!



Stora kramar Tess W



2010-01-08 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0