Denna kyla!

Vet att det börjar nog bli uttjatat , gnället över kyla men helt ärligt......Det är inte roligt med kylan längre*surar*!!
Vi brukar ha det väldigt varmt hemma hos oss men nu fryser vi häcken av oss på kvällarna, nätterna och morgona:-(
Har en extra element som är på stup i kvarten och går runt i raggsockor och en kofta vilket har aldrig inträffat förr!
Jag gillar inte att ha långärmat på mig inomhus men nu är jag tvungen till det.......

Igår kväll hade vi myspys med Kevin och Linnéa. Vi åt kött med chips, dipp, saltgurka och halloumi-ost till, supergott:-) Kollade på en spännande film till det, fast det var bara Kevin som såg klart filmen....vi andra somnade till den:-D :-D

Idag åkte Peter iväg med Emmelie som ska köpa en ny mobil så då passade vi på att göra en tårta och baka goda muffinsar under tiden de var borta:-)
Gitta kom på en fika under baket:-)

Nu har jag en stor rostbiff-stek i ugnen....får nog bli potatisgratäng el nåt till.....

Nu kan man hitta oss ordentligt på tv4:s hemsida;-)

http://www.tv4.se/2.744/familjen_annorlunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0