Besök

Idag har jag haft trevligt besök:-)
Först på morgonen kom Gitta med lilla Alissa, trevligt som vanligt:-)

Bild på söta Alissa på nyårsafton


Strax efter att de gått hem kom Anneli med sin lilla prins Sami:-)


Trevligt att "bara vara" och umgås med goa vänner en stund:-)

                  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Jennifer kom hem från skolan igår och deklarerade att nu var hon lite less på "kändisskapet"!
Hon tyckte att det började bli jobbigt att få höra all tjat och massa frågor inför fam.annorlunda:-D:-D

En gammal grann-gubbe stoppade Peter igår för att påpeka att det var en stor bild på Peter och Thor i Expressens tv-bilaga! Eftersom vi inte har sett det så fick Peter den sidan av grannen:-)




Kylan den bara fortsätter....tyvärr men jag hoppas hoppas på att det blir lite mildare under helgen....

Fick ett info-papper i brevlådan idag om att det har varit en större vattenläckage i en lägenhet i vår trappa och de vill komma och kontrollera alla lägenheter som delar den vattenstammen för att se vidden av skadorna!
I värsta fall så resulterar detta i en stambyte och jag vill inte vara med om det!!!
Det skulle aldrig funka för oss att duscha/göra toabehov i en barack ute på gården:-( Då skulle jag ju få bo i baracken ju!
Jag fruktar dock för det värsta då stammarna i husen här är helt slut och det hittas nya vattenskador i var och varannan trapp tyvärr:-(
Nä, håll tummarna att det inte finns några större fuktskador i huset!Eller så får  vi panik-hitta nåt annat boende snaaart (lätt, eller hur)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0