Mycket nu!

Det är mycket på G nu och har lite svårt att hänga med på grund av förkyldningen:-D
Jag har i alla fall införskaffat mig lite nya tillfälliga bästisar som följer med mig överallt och jag klarar mig inte utan de just nu:-D



Får jag presentera mr Treo och ms vitamin:-D

Jag är inte den enda sjuklingen utan Thor blev sjuk igår:-( Jättesnorig, febrig och allmänt skitgnällig.....
Oliver hade lite feber inatt så båda pojkarna har stannat hemma idag för att kurrera sig:-)

Igår åkte jag med syrran till Stinsen! Hade lite olika grejer att införskaffa till gala-kvällen (ni har väl kommit ihåg att rösta på Fam. A?):-)
Jag har en jättefin klänning som jag ska ha på mig OM jag inte fegar ur mig i sista sekunden:-D Är ju ingen klänningsbärare och tycker att jag ser helskum ut i en:-D
Så jag köpte nåt att i reserv......bara ifall om;-) Annars kan jag ha det nya till dopet:-D
Köpte även fina skor om jag nu kan lära mig att gå i de:-D
Sen blev det lite annat smått och gott:-)


Skon....


Annat jux.....


Liten smygtitt på reserven:-D

Vill ju inte avslöja helt hur jag kommer att klä på mig (vet ju inte det ens själv riktigt helt ännu*S*) och om ni vill se den slutgiltiga resultaten sen så är ni "tvugna" att titta på galan:-D:-D

Imorgon ska jag iväg på en sista shopping-tripp för att förhoppningsvis hitta det sista som saknas:-)


Jag fick en kommentar av någon, förlåt...kommer inte ihåg av vem just nu.....om att jag verkar ha många dolda talanger:-D
Och kom på en sak till som jag pysslat med för några år sedan:-)



Såna här små skor pärlade jag ihop ca. 40st till gästerna när Victor döptes:-)
Pilligt men jättekul.

Idag har Peter blivit inskriven på Huddinge sjukhus och jag är ensam med barnen i ett par dagar....
Han opereras imorgon bitti så håll gärna tummarna att allt går som det ska;-)

Ikväll kommer min syster och vi ska pyssla med lite roligheter när barnen har somnat:-D





Kommentarer
Postat av: Izabelle♥

Vilka fina skor :D

När är galan föresten? måste ju bara se den ;) Ska ni gå upp och hämta pris då?

Hoppas du svarar :D

Det kommer gå så bra på operationen, här hålls allting :D

2010-08-25 @ 18:16:59
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Annica

jätte snyggt du shoppat!!



men åhhh va söta små skor, du e ju jätte duktig!!!



ps. klart jag har varit in och röstat på Familjen A

2010-08-25 @ 18:17:35
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Mirka

Izabelle: Galan är 3/9 och direktsänds av tv4. Om Fam.A vinner sin kategori så ska vi upp på scenen:-D



Annica: Tack:-)

2010-08-25 @ 18:34:19
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skorna som du köpt tyckte jag var urläckra.

2010-08-25 @ 19:13:17
Postat av: victoria

Hej hej. vad är det för operation han ska göra?

Nyfiken i en strut är jag :)

2010-08-25 @ 20:04:14
Postat av: Ullis fyrbarnsmamma

Hej!



Det lilla man fick se av kläderna och skor och tillbehör blir säkert jättebra. Men om man inte känner sig bekväm så ska man nog välja något annat. Oavsett vad du väljer så blir du hur fin som helst. Och det är ju inte kläderna som gör en människa.



Har röstat på Familjen Annorlunda och hoppas att ni kommer att vinna.



Håller även mina tummar och tår för att Peters operation kommer att gå bra.



Superfina dopskor du har gjort. Var får du tid och ork ifrån? Skulle oxå vilja göra en massa men tycker inte tiden räcker till.



Ha det så bra. Och krya på er. Går lite baskilusker här oxå. Kram Ullis

2010-08-25 @ 20:53:31
Postat av: Anonym

Det var jag som frågade om dina dolda talanger...

Du är ju bara SÅ pysslig! Fattar inte hur du hinner med det oxå, 40 små pärlade skor. Helt otrolig mamma är du. Längtar så efter att se er i TV igen.



Tänker på dig när du är hemma själv med alla barnen nu samtidigt som du är förkyld och maken ligger på sjukan. Du är bara BÄÄÄST! Kramis och krya på er!

2010-08-25 @ 21:16:20
Postat av: Tina

Jättefint du har pärlat. Skulle också vilja lära mig att göra sånt =) Jag brukar pyssla med massa saker.



Håller tummar och tår att det går bra för Peter, men vad är det han ska opereras för?



Tråkigt att ni är sjuka. Många som blivit det nu.

2010-08-25 @ 21:53:20
Postat av: sargit

Håller både tummar och tår att operationen går bra ;-)

Ska se om jag hinner titta på galan något sen då det är dags...

Krya på er!

kram

2010-08-26 @ 00:00:22
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Petra

Tror tyvärr inte du kommer synas på tv när galan är så ha inte för stora förhoppningar. Solsidan eller Halvåtta hos mig kommer vinna. Garanterat!

2010-08-26 @ 00:15:40
Postat av: Mirka

Petra: Att synas på tv eller inte under galan är inget jag oroar mig för!! Jag är mer spänd över att träffa alla kändisar som finns där!! Sen tävlar fam.A i en egen kategori också, reality...så det finns 2 chanser för de att vinna;-)

2010-08-26 @ 00:28:16
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag beundrar dig enormt ska du veta!!!Du kommer klara detta med barnen fast peter är borta och plus galan!!!!!Du är en sån enorm stor och positiv och bra person!! Kram och Lycka till

2010-08-26 @ 00:53:00
Postat av: sussie

Hejhej!!



Trist att din förkylning är så seg och att sen barnen med börjar. kan inte vara lätt nu när Peter med är borta och ska opereras. Hoppas att han inte har fått något han med så dom ej kan genomföra dt. Skulle inte vara kul. Det ser ut att vara fina kläder du valt till galan. Man kan ju hoppas att ni vinner så ni kommer upp på sen så man får se er alla vald ni valt för kläder. Det är ju dock något speciellt ni ändå får vara med om. Måste vara jättekul. Hoppas att du får en bra dag. Själv ska jag och min minsta till doktorn med han sen ska jag jobba kvällen idag. Lite trist för jag träffar ej barnen förän imorgon när dom vaknar. Men ja så e det ju när man jobbar i vården eller där man har oregelbundna tider. Så inte mkt att hänga läpp över.



Kram

2010-08-26 @ 08:52:08
Postat av: Vardagsprincessan

åH du kommer vara såå fin på galan , helt övertygad. Är det bara du och peter som ska gå på galan eller får barnen också följa med? Vilken dag sänds galan och vilken tid? Jag har självklart röstat på Familjen A :). Hoppas ni får en trevlig kväll.



BTW,..operation,..ojdå..inget allvarligt väl? Önskar han lycka till.



kram

2010-08-26 @ 09:19:09
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Håller tummar och tår för "gubben" din. Tycker det är lite typiskt finskt att vara pysslig. Även om det finns svenskar m.m som är jätte duktiga!Min man är finsk och många i hans släkt är så pyssliga och påhittiga. Jätte roligt! Önskar att jag kunde bli lite mer så själv.kram.

2010-08-26 @ 09:29:05
URL: http://minamyror.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hej hej.. Vill bara säga att ni är en underbar familj.. Jag såg er här om dagen när ni handlade :) Jag håller tummarna att allt går bra med operatoionen... Och klart ni kommer vinna :) Massa kramar till hela familjen..

2010-08-26 @ 13:17:46
Postat av: Johanna

Hoppas att operationen gått bra idag!!!



Kram kram

2010-08-26 @ 15:40:03
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Det är så roligt att läsa om din fina familj och det speciellt för ni bor i de trakter jag bodde då vi fick vårt första barn så det är så måååånga minnen som väcks till liv av din blogg♥

2010-08-28 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0