Gah....

Efter tvättstugan tog jag barnen inkl. Denise som var hos oss till vår gamla gård för att träffa några gamla grannar och fika med de:-)
Hade gått nästan halvvägs när jag känner att allt står nog inte riktigt rätt till i trosorna:-D Shit....springer hem och visst, mensen kom på besök:-D Stressade tillbaka till ungarna och när vi kommer fram så kommer jag på att jag hade lagt kameran vid datan:-( Inga foton mao:-( Men så kom jag på att jag kan ju fota med mobilen för att sen testa att ladda ner det i datan:-) Har aldrig gjort det förr men det följde med några olika sladdar så det borde nog inte vara så svårt, tänkte jag (bimbo-varningen är nära nu*S* men jag är inte teknisk*S*).
Och nu när jag är hemma igen så hittar jag inte kartongen med sladdarna:-( Men jag testar när kartongen dyker upp:-D

Hur som haver så hade vi en trevlig stund med våra gamla goa grannar:-) Barnen lekte och vi fikade och fäktades med getingarna:-D
Det är ju så härligt nu när värmen har kommit tillbaka fast Nellie är inte förtjust i det stackaren;-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaha mens, ja men då är det ju bara att försöka på en nummer 11 nu då... ;-)

2010-08-13 @ 17:39:26
Postat av: Mirka Norrström

Hahahaa......;-)

2010-08-13 @ 18:39:49
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

fin blogg :)

2010-08-13 @ 18:55:41
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: E

Såg receptet på tårtan med vit choklad å den såg ju super smarrig ut.

Kan man ta hallonsylt istället för marmelad? vad är det för skillnad på smaken?

ska botten vara som en kladdkaka?

2010-08-13 @ 22:03:25
Postat av: Daniela

Hittade hit via familjeliv, och jo men se på tusen, det är ju DU från tv. Tänkte höra om du fått hjälp med dig design på bloggen eller om du fortfarande söker hjälp? För i sådana fall har jag en vän som är väldigt kunnig inom web-design som jag skulle kunna fråga.

kram, Daniela

2010-08-14 @ 16:17:29
URL: http://neliz.se
Postat av: sussan

hej hej, hittade ingenstans o skriva så jag skriver här, hittade en bil som skulle passa er, 15 sitsig =)den finns på, Företagsbilar i Stockholm AB, inte den snyggaste, men då kan ni åka hela familjen tillsammans =)



http://www.blocket.se/stockholm/Dodge_VAN_FORLANGD_15_SITSIG_UNIK_BIL_10900713.htm?ca=7&w=3

2010-08-14 @ 22:20:54
Postat av: Mirka Norrström

E: Hallonsylt funkar nog lika bra:-) Bottnet blir ungefär som kladdkaka men inte kladdig utan nästan lite krispig....



Daniela: Japp, det är jag:-D Tack för erbjudandet men jag har en tjej som jobbar med den nya designen redan:-)



Sussan: Wow, vilken bil!! Häftig så det slår:-D Tyvärr så är den bussreggad och då får man inte vara mer än några få passagerare och ska man regga om den så blir det busskort som gäller:-( Men tänk vad bra den hade varit för oss:-D

2010-08-15 @ 10:47:33
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0