.......

Kom inte på någon bra rubrik och egentligen har jag väl inte så mycket att skriva heller:-D

Vi gick till Emmelie igår efter att barnen hade ätit middag, pannkakor:-) Vi stannade dock inte så länge hos henne då det var trångt värre i hennes lilla 2:a eftersom hon hade även massa kompisar där:-D

Barnen somnade dock fint efter promenaden fram och tillbaks:-)

Idag har jag åter igen tvättstuga och massa tvätt....jag förstår inte att det hinner bli såå mycket tvätt på 2-3 dagar bara:-D Annars har jag bara tagit det lugt, struntat i mindre viktiga saker som egentligen jag kanske borde ha gjort:-) Orkar inte idag:-D

Har hittat lite gamla foton i datan, där Victor är liten....ska kolla igenom de och plocka ut några foton så ni får se:-D
Tidigare hittade jag även en bild på en tvillingvagn som jag klädde om helt och den blev såå skitsnygg! Ville visa den för er men nu hittar jag inte bilden längre *kliar mig i huvet* Så jag får återkomma med det också;-)

Imorgon hade jag tid till bvc kl.9.30 och Nellie skulle få sin första vaccination + Thor skulle få sin 1,5-års spruta lite försenat hihi MEN nu är vår bvc-tant sjuk så den andra bvc-tanten ringde och avbokade vår tid:-( Men vi får komma upp en snabbis med Nellie kl.10 så hon kan få sin vaccination. Stackars Thor får fortsätta att vänta;-)

Nä, nog babblat....tvättstugan kallar och barn ska hämtas:-D

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Kanske en totalt onödig fråga men men... har funderat på det ett tag så ;)

Om ni får fler barn. Hur ska du gö med bloggen då? den heter ju TIObarnsmamma, haha ibland kanske jag tänker lite väääl långt, men ändå.

Kram.

2010-08-19 @ 22:01:38
Postat av: Jennie

Citat:

Vi gick till Emmelie igår efter att barnen hade ätit middag, pannkakor:-)



Hur lång tid tog det att servera och mätta tio hungriga magar? ;D

2010-08-19 @ 23:17:26
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Vad har du för vagn till Nellie? Vart kan man köpa den?

2010-08-20 @ 08:49:05
Postat av: sussie

Hej Mirka!



Tänker inte lägga någon kommentar ang ditt inlägg. Va bara här och kolla om ´det fanns något nytt för dagen. Men det gjorde det inte. Ska snart iväg och börja mitt första pass för helgen. Passar på och önska er en trevlig helg. När skulle Peter opereras? Önska han lycka till om det inte redan är över för han. Kram på er.

2010-08-20 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0