Ståbrädan mm

Först och främst så har jag en bild på ståbrädan....det fanns ju några som var intresserade av den:-)



Jag har haft den till vår Emmaljunga scooter, vilka andra vagnar den kan tänkas passa till vet jag inte riktigt men de flesta skulle jag nog tro:-) Den hakas fast som ni ser på bilden så "röret" får inte vara allt för tjockt bara....

Ni som är fortsatt intresserade, maila mig så är det först till kvarn som får den;-)
[email protected]

Igår fick Jennifer och Benny "skolka"! Jag hade lovat de att få stanna hemma med mig nån dag nästa vecka men eftersom vi får rätt fullt upp nästa vecka så fick de vara hemma igår istället:-)
Sen var ju även Alice och Thor hemma....
Vi gick till affären efter dagislämningen så fick de välja nåt att köpa och då valde de en var sin tidning:-)

Anneli M kom på en fika och även Gitta hann ta en snabbfika innan hon skulle iväg och jobba:-)
Små-pysslade hemma mm

Peter kom hem med en ny garderob igår så den monterades upp på kvällen. Så nu har jag plats till bebisens kläder:-D

Inatt hade Victor feber så han fick stanna hemma idag. Nu är han dock hur pigg som helst:-)
I morse kom en tjej och köpte vår Brio race som jag satt ut på blocket igår:-)
Linda har hälsat på och var snäll och åkte  till ÖB åt mig för att köpa en trådkorgs-set till oss, Tack gumman:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0