restless legs

Jag håller på att bli galen på mina fötter på kvällarna! Brukar slumra in i soffan på kvällarna men vaknar efter 1-2 timmar och hur trött jag än är så har jag jättesvårt att somna om igen pga mina fötter som verkar ha fått eget liv:-(
Det som hjälper bäst är att gå och sätta sig ute i balkongen barfötters och svalka ner fötterna i den kyliga luften:-D Så jag brukar sitta där ute i några omgångar mitt på natten innan jag till slut lyckas somna om igen....

Vi hade en rätt lugn kväll igår....om man bortser några vilda spiderman som härjade runt hos oss:-D
Victor tog på sig den "snygga" dräkten och lekte gärnet i ca en timme. Thor ville också vara spiderman så han fick använda huvudmasken och så sprang även han runt och sköt spinderväv överallt:-D



Victor i sitt esse och Oliver försöker härma honom:-)



Söta Thor:-)

Vi åt glass med karamiliserade äppelbitar på till sen efterrätt strax innan läggdags *mums*

Imorse var Thor uppe tidigt igen men han låg snällt i soffan och tittade på barnkanalen medans jag duschade:-)
Efter att ha lämnat barnen på dagis/fritids gick jag hem och började lägga ut massa kläder på Tradera och det tog sin lilla härliga tid det:-D
Nu la jag ut lite mammakläder, en kompis kläder och en jättefin tjej-vårjacka från wow strl.s, ett par pop-byxor strl.92,ett par exit-byxor strl.92, meandi-klänning strl.86/92, finklänning strl.140....
En bra början i alla fall:-D

Det börjar bli riktigt jobbigt att sitta på en vanlig stol nu mera...Lilltösen börjar få det trångt i magen och hon börjar leva om som fan så fort jag sitter ner plus att det känns som om man har en större klot mellan bena när man sitter:-D

Ska ta och vila en stund innan barnen ska hämtas hem.....

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej! Jag hade också kryp i benen vid min graviditet. Jag hade dåligt blodvärde och började äta Hemofer, och då försvann krypet.

2010-04-07 @ 13:47:14
Postat av: Denise

Hej! Kan du länka till din traderasida? Är intresserad av kläderna...

Är lillan i magen fixerad? Tänk om hon vill titta ut snart... Hoppas allt går bra!

2010-04-07 @ 13:48:53
Postat av: Daniella

Jobbigt med myrkrypningar i benen som stör nattsömnen. Själv hade jag hepatos under graviditeten och höll på att bli tokig på riktigt! GUD, så det kliade...

Men du får tänka på att det snart är över nu. Kram!

2010-04-07 @ 13:51:30
Postat av: Paulina

Vad heter du på tradera?

2010-04-07 @ 14:38:23
Postat av: anna

kan du inte skicka länk på va du heter på tradera =)

2010-04-07 @ 15:24:55
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Mirka

Jag heter " twinma " på Tradera

2010-04-07 @ 15:44:44
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej :)

Bilka barn går på fritids av dina barn på lov/eftermiddagar? :)

Vad ska bebisen heta?? :)



Ha det bra :)



kram

2010-04-07 @ 21:19:23
Postat av: Mirka

Denise: Bebisen var inte fixerad för 2 veckor sedan och tror inte att hon är det nu heller då de flesta av våra barn har inte fixerat sig alls:-)



Emma: Det är Jennifer o Benny som går på fritids men de slutar där till sommaren...

2010-04-07 @ 22:52:50
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag har hört att det kan bero på järnbrist. vet dock inte om det stämmer!Hoppas det går över för dig iaf!Ha en trevlig helg.

2010-04-09 @ 14:44:31
Postat av: Heidi

Hej!

Har själv haft krypningar i benen då jag varit gravid. Det har hjälpt att sätta en dyna under benen/fötterna... eller att ligga på en soffa med fötterna på armstödet...någon som förstår vad jag menar;)

2010-04-09 @ 20:46:30
Postat av: anna

försöker komma in på din sida på tradera o kika men dem säger att de inte finns någon användare me de namnet

2010-04-10 @ 17:09:57
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: Mirka

Anna: Skrev du rätt?? twinma

2010-04-10 @ 22:27:42
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria(Mian)

Bananer gumman hjälptee mig! Tryck i dig ett par under dagen så försvinner det hemska från benen!

Jag la ner min hemsida,men har börjat på en ny! Lägger in adressen nån dag! Lyckatill med lilltösen!

Kram Mian 7barnsmama

2010-04-11 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0