Barkaby

Gjorde ordning middagen, lasagne och Emmelie med sin kompis Sara kom strax efter kl.16.....
Så fort Peter kom hem åkte vi iväg mot Barkaby för att köpa lite små saker som behövdes skaffas innan bebisen kommer.
En ståbräda till nya vagnen då vår gamla inte passar till den, lite flaskor mm och så nya skor till Kevin, Linnéa och Jennifer:-)
Om någon behöver en ståbräda så skänker jag bort vår gamla mot ev. fraktkostnad.....Kan fota den imorgon om det finns intresse:-)
Vi åt på Max i lugnans ro:-)
Vi skulle även in på Onoff och utanför stog ett gäng unga pojkar ca. 14-16år gamla och rökte och såg allmänt "tuffa" ut.... När vi kom nära de så frågade en av pojkarna om vi hade varit med på tv....Ja, det har vi, sa vi.
Han blev så glad killen för att ha kännt igen oss och så såg han min mage och frågade vilket skulle bli vår totala antal barn? Kompisarna skrattade lite generade och såg bara så glada ut:-) Det var lite roligt tycker jag, att en av killarna i ett gäng "rökande tuffingar" började prata med oss och visade genuint intresse:-)

Vi kom hem vid 19.30 och barnen hade redan lagt sig....fast alla förutom Alice, Oliver och Thor kom upp och hälsade på oss när de hörde att vi var hemma:-D
Kevin har varit på bio ikväll med några kompisar + en pappa och har nu fått sitta uppe för att vänta hem honom. De skulle ta 18-bion men fick inte plats där så det blev 21-bion istället......Nu har han i alla fall kommit hem till slut, lite sent för en vardag men men....

Kanske ska jag också försöka ta mig till sängen för nu går ögona i kors:-D Natti!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Vad roligt att ni blev igenkända :). Jag är lärare och nu när jag är gravid har jag haft samma upplevelse, de "coola" kidsen har blivit lamm och bebisar tycks alltid vara spännande att prata om.



Må så gott.

2010-04-22 @ 07:27:42
URL: http://frokenellinor.blogspot.com
Postat av: Susanna

Ja du, livets under är det inte många som kan låta bli att fascineras över ;) även "tuffa" killar blir nog tankfulla! Jättekul!

Kram

2010-04-22 @ 08:34:43
Postat av: Anonym

När är det beräknat att barnet ska komma? :)

2010-04-22 @ 15:19:51
Postat av: Mirka

Anonym: Jag har bf 5/5

2010-04-22 @ 15:54:02
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är JÄTTE intresserad av din ståbräda, passar den en gammal emmaljunga edge? min är en 2002.. Skulle verkligen behöva en nu men har inte råd, dom kostar ju hur mycket som helst! :/ tack på förhand... Kram Frida

2010-04-22 @ 19:21:56
Postat av: Anette Rundkvist

Jag är oxå intresserad av ståbrädan.

Lägg gärna ut en bild!!

2010-04-22 @ 19:38:33
Postat av: Niina Eonsuu

Var ju oxå intresserad:) hehe som många andra då :)

Vi har en briovagn...samt emmaljunga scooter o skulle behöva en som passar ngn av dem..

Ha en bra kväll..kramar

2010-04-22 @ 19:43:52
Postat av: Anna

Hej Mirka!

Såg er på TV och tycker att du verkar vara en toppenmamma! Så lugn trots att det ibland är kaos runt omkring.



Undrar om du ska bli igångsatt?



Kram Anna

2010-04-23 @ 07:37:32
Postat av: familjebloggarna.se

Hej! Just nu har vi en super bra tävling med Babybjörn. Där du kan vinna ett matset.



Sugen? Tävla här:

http://familjebloggarna.se/2010/04/tavling-babybjorn-2/



Ha en strålande dag! :) Mvh Familjebloggarna.se

2010-04-23 @ 10:41:36
URL: http://familjebloggarna.se
Postat av: familjebloggarna.se

Hej Mirka! Vi på familjebloggarna skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Tex via mail.



Maila gärna oss på [email protected]



Mvh

2010-04-23 @ 10:43:50
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0