Sköna fredag:-)

Shit, vad veckorna bara flyger iväg! Och nu är det helg igen...härligt härligt:-)
Hade Linda och Gitta på en morgonfika idag:-) Sen har jag försökt att vila lite grann...

Skolan har disco idag och upp till 3:e klassen är discot kl.16-18 så har precis fått iväg Jennifer och Benny dit:-) Oj, så förväntansfulla de var:-D Kl. 18.30-21.30 är det årskurs 4-6 som har disco så då är det Linnéas och Kevins tur:-)

Oliver verkar vara på väg att bli sjuk, han känndes lite varm och har tydligen varit matt hela dagen:-( Hoppas att det går över fort....

Jennifer kom med en rolig kommentar igår:-D: Hon klappade på min mage och sa: Nu är din degklump borta för magen har blivit hård! Stackars barnen, har ingen degklump att leka med längre på ett tag:-D:-D Fast den lär ju vara ännu degigare senare efter förlossningen ha ha haa!

 Ha en jätte trevlig helg allihopa;-)

Kommentarer
Postat av: Tess W

Hi,hi den där degklumpen har jag också även om jag "bara" fött tre barn.



Själv har jag bara haft Emmaljunga och är också sugen på en ny lite lättare vagn för sitt vagnen är tung.



Stora kramar Tess W



2009-11-14 @ 11:30:52
Postat av: Mirka

Ja tyvärr är ju Emmaljunga och Brio lite tyngre men tycker ändå att de håller måttet bäst....

Kramisar;-)

2009-11-14 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0