Nya sjuklingar

Alice hade feber igår kväll så hon stannar hemma idag. Thor var tydligen lös i magen igår på dagis så han fick också stanna hemma idag......
Vet inte vad det är med Thors mage egentligen?? Han brukar bajsa 1-2 gånger/dag och då oftast på förmiddagen. Han är känslig i magen och bajsar oftast löst..... Dagis har påpekat många gånger om att han är lös i magen och får känslan om att de ibland vill att han blir hemma och eventuellt misstänker magsjuka eller nåt. Jag vet inte varför han är lös men om det vore magsjuka så skulle han ju bajsa även senare på dagen/kvällen!? Och inte håller någon magsjuka i sig i flera veckor heller:-(
Han bajsade löst imorse så får vi väl se om det kommer mera under dagen för just nu kan det ju tänkas vara någon lindrig magsjuka eftersom Oliver kräktes en gång i helgen och Kevin är lite lös i magen och hemma han med...

Själv har jag utvecklings-samtal med Selina idag och ikväll även med Jennifer och Benny....




Ska kanske ta och avslöja könet på lilla pyret dårå.......;-)
Måste säga att Carola m.8, du kanske har några hemliga talanger*s*
För visst blir det en liten flicka:-D
Tänk vad otroligt egentligen! Tänk att vi då får jämnt 5 av varje:-)
Nu skulle jag vilja bli överöst med namn-förslag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow...blir det en flicka? Grattis :-)

Jag har bara två av alla mina 7 barn...men det räcker...skratt...Ingen lek när de kommer upp i tonåren.



Therésia tycker jag är rätt så fint.

2009-11-24 @ 11:15:40
URL: http://smulan820.blogspot.com
Postat av: Veronica

När jag väntade min son som jag inte visste könet på, så ville jag ha Stella om det blev en tjej. Grattis till pyret i magen :)

2009-11-24 @ 12:51:50
Postat av: Maria(7barnsmamman)

Grattis först då!!!Molly tycker jag är fint,men det är ju jag det!

Äter Thor välling??Kan vara boven i dramat.Köpte själv nestles m päron och det funkade inte alls på Abbe.

2009-11-24 @ 12:57:43
Postat av: Carola m 8

Haha, jag har ALDRIG rätt på gissa kön:) Vad roligt att jag lyckades idag!

Vad roligt, med en tjej, jag har ju sex sådana och två gossar.

Namn är skitsvårt att föreslå....jag kanske återkommer när jag har tänkt:)

Du, har du hört nåt från redaktionen sen ni slutade filma? Vi har inte haft nån kontakt alls:(, men fick ett mai igår från vår gamla kontaktperson med startdatum, har du fått???

2009-11-24 @ 13:18:12
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt med en till prinsessa! Grattis!

När det gäller hans lilla mage så kanske vällingen kan vara boven? mina har aldrig grejat fullkorn utan vi har stannat vid sexmånadersvällingar eller alldeles vanlig gröt, kan inte påstå att jag har haft några vällingmonster :-D

2009-11-24 @ 14:12:53
Postat av: Anneli

Grattis till flicka kul med 5 av varje.



Thor´s mage kommer jag bara att tänkta på mjölk

För paulina hade besvär med lös mage när hon va liten så vi slutade med mjölk.

Litet tips bara det går ju att testa på bvc tror jag.

2009-11-24 @ 14:23:01
Postat av: Lillmonster

Grattis till lilltjejen.

Här är det också jämnt. Jag började med 4 tjejer och slutade med 4 killar. :)

Nu ska jag ju bli mormor i början av april och dottern fortsätter där jag slutade - med en liten kille. ;)



Kram Kram

2009-11-24 @ 15:08:19
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Mirka

Först: Tack för all grattis-önskningar:-)



Lisa: Min svägerska heter Therese....



Veronica: Stella är det enda alternativet jag har än så länge:-D Tyvärr så är inte maken så förtjust i det:-(



Maria: Håller med...Molly är ett sött namn:-)



Carola: Väntar gärna förslag från dig, så du vet! Du har ju så fina namn till alla dina barn:-D

Har inte hört nått från redaktionen:-( Har bara haft lite kontakt med vår film-kille....Nu vill ju jag veta vad du fick för datum ju! Maila mig;-) [email protected]



Lillmonster: Grattis till en blivande mormor:-)



Ska ta och kolla upp det här med vällingen! Han äter 8-månaders mild fullkorn då inga av våra barn har klarat av 12-månaders....Tror också att det kan vara boven i dramat:-(

2009-11-24 @ 15:24:43
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: anna

saga,thea o wilma e mina favoriter!!!

2009-11-24 @ 19:03:06
Postat av: wilmers mamma

My E FINT

2009-11-24 @ 20:00:05
Postat av: emma

Trevlig blogg du har, hittade hit för någon vecka sedan.

Namnförslag:

Vira, Beata, Lillevi och Lova

2009-11-24 @ 22:02:46
URL: http://emmadestiny.blogg.se/
Postat av: alva

tova,lea,tindra,thea eller Ellen tycker jag.

2009-11-25 @ 17:09:45
Postat av: Madeleine

Lämnar ett avtryck efter mig - jättefin blogg ;-)

2009-11-25 @ 19:45:13
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0