Fasiken....

Skit ballooba, det är första advent redan på söndag!! Ja, jag vet är lite sen att koppla sånt:-D
Jag som skulle hinna köpa nya julgardiner till köket! Och var har vi lagt alla adventsljusstakar?? Hmm, hoppas inte i vår extra förråd för då kan det bli knepigt att nå fram till de just nu...!?
Men men, det blir nog bra i slutändan.....känns bara som att tiden springer iväg från mig:-D

Idag får barnen köttbullar och makaroner el. potatismos! De har önskat det i flera dagar:-) Jag som har försökt att vara duktig och lagat kyckling med bacon, kalops, korvsoppa mm de senaste dagarna och det har ungarna ratat totalt!! Nä, vill de ha köttbullar så får de väl det då (jag ger mig....)....

Själv ska jag och gubben äta lite gott när barnen har lagt sig, vi har ju Idol att glo på ikväll:-D

Ni som tittar på Idol....Vem är eran favorit??

Jag är lite kluven faktiskt denna år......

Erik är ju helt klart bra, ingen snack om det!

Tuva har jag också gillat hela tiden men tror ändå att hon behöver "mogna" lite;-)

Mariette tycker jag är superduktig, rutinerad liksom....

Calle är skitbra på viss sorts musik!

Slutligen så håller jag nog mest på Erik och Mariette;-)


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja håller på samma som dig, Erik och Mariette :-)

2009-11-27 @ 17:49:27
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: anna

hej...jag håller på erik, eller tove!!! tove e bra för sin ålder och kan bli riktigt bra med tiden...ERIK däremot e riktigt riktigt bra...han tror jag starkt på! som andra sagt innan mig (juryn) han kan bli en världsstjärna!!!

vet inte vad jag tycker om mariette riktigt, tycker att allt har låtit likadant liksom...men d e vad jag tycker!!!

hoppas allt e bra med er, o m magen!!!!!

mvh anna...lilla cecilia skickar en kram!

2009-11-27 @ 18:24:16
Postat av: jeanina

jag håller på Erik & Tove! alla som varit med i idol iår har varit duktiga, men dem här två är verkligen bäst! :D

2009-11-29 @ 12:11:01
URL: http://coocking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0